شاخص قیمت

قیمت اجرای سقف کاذب

هزینه نصب سقف کاذب

یکی از مهم ترین سوالاتی که افراد در مورد سقف کاذب دارند این می باشد که قیمت اجرای سقف کاذب چه مقدار می باشد؟ این موضوع بستگی به سقف کاذب مورد نظر شما دارد. یعنی اینکه اگر سقف کاذب شما یو پی وی سی باشد قیمت اجرای آن تا حدی فرق می کند. در این مطلب قصد داریم که نجوه قیمت گذاری اجرای این نوع سقف های کاذب را به شما عزیزان توضیح دهیم. اما اول بگذارید که یک توضیح کامل در مورد اینکه اصلا سقف کاذب چیست و قیمت هر متر مربع این نوع سقف های کاذب چقدر می باشد را به شما بگویم.

قیمت اجرای سقف کاذب بگویم به صورت استاندارد نصب این نوع سقف ها که به صورت متر مربع می باشد از قیمت ۲۳ هزارتومان آغاز می شود و هر چه قدر که این متر مربع بیشتر باشد در این قیمت ضرب می شود و هزینه کامل برای شما به وجود می آید.

سقف کاذب چیست؟

اگر بخواهیم برای شما به صورت کامل سقف کاذب را توضیح دهیم به این صورت می باشد که سقف کاذب نوعی سقف می باشد که بعد از سقف اصلی خانه شما نصب می شود، شاید با خود بگوید که چرا باید در خانه خود یک سقف دوم دیگر داشته باشیم؟ جواب اینجاست، به این علت که الانه تمامی سقف های کاذبی که به وجود آمده است هر کدام دارای کارایی و زیبایی های خاص خودش می باشد، به فرض مثال اگر شما سقف کاذب شیشه ای را نصب کنید یک زیبایی بسیار عالی از فضای باز در خانه شما پدیدار می شود و این امکان نیز برای شما وجود دارد که یک سقف مجازی به وجود بی آید، اما این را یادتان نرود که قیمت اجرای سقف کاذب بستگی به نوع و تعداد سقف های شما می باشد.

انواع سقف کاذب

سقف کاذب چیست

عوامل تاثیر گذار بر قیمت اجرای سقف کاذب

همانطور که میدانید زمانی که یک تیم حرفه ای می خواهند کار اجرای سقف کاذب را آغاز کنند نیاز به یک سری اجزا و متریال ها دارد، در ادامه به شما خواهیم گفت که چه چیز های در قیمت اجرای سقف کاذب دارد.

نکات مهم در قیمت

عوامل تاثیر گذار بر قیمت اجرای سقف کاذب

  1. حجم مصالح به کار رفته

    اصلی ترین و مهم ترین چیزی که در اجرای سقف کاذب و قیمت آن دارد این می باشد که چه حجمی از مصالح برای اینکه سقف کاذب نصب شود استفاده می شود، هر چه مقدار مصالح به کار رفته داخل نصب سقف کاذب بیشتر باشد می تواند تاثیر گذار تر باشد در قیمت نصب سقف کاذب.

  2. نوع کار

    ببینید نوع کار یعنی همان نصب سقف کاذب شما یعنی اینکه سقف کاذب شما چه مدلی می باشد به فرض مثال سقف کاذب شما امکان دارد آی گلس باشد یا چوبی بنابراین نوع کار در قیمت نصب سقف کاذب تاثیر گذار می باشد.

  3. ارتفاع کار

    یکی از اصلی ترین نکاتی که بسیار تاثیر گذار می باشد در قیمت اجرای سقف کاذب همین ارتفاع کار می باشد، به این صورت که هر چه مقدار ارتفاع بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر می رود، شاید بگوید که چرا ارتفاع بیشتر باعث بیشتر شدن هزینه می شود؟ به این علت که هر چه قدر ارتفاع بیشتر باشد سختی کار نیز بیشتر می شود.

  4. حجم کار و تعداد ساعت کار شده بر سقف

    یکی دیگر از نکاتی که باعث می شود بر قیمت نصب سقف های کاذب تاثیر گذار باشد این می باشد که حجم کار آنها چه مقدار می باشد و از طرفی دیگر چند ساعت روی این نوع سقف کاذب کار شده است هر چه مقدار بیشتر باشد تاثیر گذاری آن نیز بر قیمت ها بیشتر می شود.

قیمت انواع سقف های کاذب

در حال حاضر برای هر نوعی از سقف های کاذب دارای قیمت خاصی می باشد، قرار است که در این بخش انواع قیمت های این نوع سقف کاذب را با شما عزیزان بررسی کنیم، اما این را یادتان نرود که قیمت انواع سقف های کاذب به صورت متر مربع حساب می شود.

  • قیمت سقف کاذب یو پی وی سی
    قیمت این نوع سقف کاذب از ۶۰ هزارتومان آغاز می شود تا ۷۵ هزار تومان که بر حسب متر مربع می باشد.
  • قیمت سقف کناف
  • قیمت سقف های کناف از ۳۰ هزارتومان شروع می شود و به صورت استاندارد همین قیمت می باشد.
  • قیمت سقف آسمان مجازی
    قیمت این نوع سقف کاذب به علت این که به ۲ صورت می باشد دارای تو قیمت می باشد، قیمت سقف کاذب آسمان مجازی برچسبی از ۸۰ هزار تومان آغاز می شود و از طرفی دیگر سقف کاذب آسمان مجازی چاپی از ۱۲۰ هزارتومان شروع می شود.
  • سقف کاذب آکوستیک
    قیمت این سقف کاذب آغاز شده از ۵۰ هزارتومان می شود.

قیمت های که در بالا گفته شد به صورت استاندارد می باشد و بستگی به فروشگاه و آن مغازه ای که شما خریداری می کنید دارد.

مزایای نصب و اجرای سقف کاذب

الانه نصب سقف کاذب در خانه ها مزایای زیادی دارد اما در ادامه به شما اصلی ترین مزایای نصب این نوع سقف ها را خواهیم گفت، اگر به دنبال این هستید که مزایای نصب این نوع سقف ها را بدانید تا اخر مطلب همراه ما باشید.

  • زیبا تر شدن سقف خانه شما
  • دلنشین تر شدن استایل خانه شما
  • امکان طراحی دلخواه سقف شما
  • امکان طراحی در تمامی بخش های خانه

۴ مواردی که در بالا برای شما عزیزان گفته شد به جرات می توان گفت که صالی ترین مزایای نصب و اجرای سقف کاذب می باشد که در حال حاضر وجود دارد.

کاربرد سقف کاذب

مزایای نصب سقف کاذب

نتیجه گیری قیمت اجرای سقف کاذب

اگر بخواهیم یک نگاه کلی به کل مطلب داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که قیمت اجرای سقف کاذب چیزی بالغ بر ۲۳ هزارتومان متر مربع می باشد که در حال حاضر امکان این نیز وجود دارد که قیمت ها تا حد کمی متغیر باشد، اگر به دنبال این هستید که خانه خود را توسط یک سقف کاذب طراحی کنید سری به رویا هوس بزنید.

قیمت اجرای سقف کاذب

1آیا شرکت رویا هوس کار نصب سقف کاذب را برای ما انجام می دهد؟
بله رویا هوس نیز این کار را برای شما انجام می دهد و فقط کافی است که شما به رویا هوس مراجعه کنید و با مشاوران ما در سریع ترین زمان ارتباط برقرار کنید.
3از کجا می توان سقف کاذب با کیفیت خریداری کرد؟
شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های که کارشان فروش سقف های کاذب می باشد سقف کاذب مورد نظر را خریداری کنید.
2هر چند مدت یک بار باید سقف کاذب خود را تمیز کنیم؟
بستگی به سقف کاذب مورد نظر شما دارد مثل اگر سقف کاذب شما شیشه ای باشد هر هفته ای یک بار باید تمیز کنید زیرا که کثیفی بیشتر روی سطوح های شیشه ای می نشیند.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

کناف

سقف کاذب