فروش اینترنتی سقف کاذب

فروش اینترنتی سقف کاذب

سقف کاذب همراه با نور پردازی

لیست قیمت انواع سقف کاذب

معمولا سقف های کاذب به چند دسته تقسیم می شوند این سقف ها شامل پی وی سی، کناف، آسمان مجازی و تایل های ۶۰ در ۶۰ وجود دارند و جنس آنها از تایل گچی، آکوستیک، طلقی، آلومینیومی می باشند. در زیر درباره فروش اینترنتی سقف کاذب توضیح داده است. امروزه به دلایل مخصوصی از این نوع سقف ها استفاده می شود.

خرید آنلاین کناف و سقف

کناف و سقف از جمله محصولاتی هستند که به دکوراسیون بستگی دارد و از این بسیار حائز اهمیت می باشد. انواع سقف های کاذب را می توانید به صورت اینترنتی از سایت رویا هوس خریداری کنید. قیمت سقف ها به نوع و جنس و ابعاد آن بستگی دارد. یکی از مزایای خرید اینترنتی، صرفه جویی در زمان می باشد. برای فروش اینترنتی سقف کاذب باید مزیت انواع سقف کاذب را در سایت قرار دهیم. برای فروش اینترنتی سقف کاذب باید تخفیفاتی را مد نظر قرار دهیم.

خرید آنلاین کناف و سقف

مدرن ترین و زیبا ترین سقف کاذب برای خانه های بزرگ

انواع سقف کاذب و مزایای آنها

سقف های کاذب به دلیل اینکه دیگر نیازی به رنگ آمیزی نیست. با استفاده از سقف های کاذب می توان تا حدی از هزینه های اضافه جلوگیری کرد. هر کدام از سقف ها ویژگی های خاص خود را دارند، انواع سقف های کاذب در زیر بیان شده است.

انواع سقف کاذب و مزایای آنها

سقف کاذب با نورپردازی رنگ های مختلف

سقف کاذب پی وی سی

اغلب سقف های پی وی سی به دو صورت در بازار موجود است. دسته اول پانل های طولی که با عرض متفاوتی قابل دسترس هستد دسته دوم تایل های از سی وی هستند که در ابعاد های ۶۰ در ۶۰ ساخته می شود. با استفاده از سقف های کاذب سی وی پی دکوراسیون خانه شما جذاب تر می شود. از مزایای می توان گفت به ضد آب بودن آن اشاره کرد و در برابر حریق و حرارت مقاوم می باشد.

سقف کناف

این نوع سقف کناف تخته های گچی از قبل آماده شده است که می تواند با کمترین زمان آن را نصب کرد با ایجاد نورپردازی در سقف کناف می توان این سقف را به زیباترین سقف کاذب تبدیل کرد. این سقف برای محیط های رطوبتی مناسب نمی باشد. و از طرفی در برابر حریق مقاوم می باشند سقف کاذب گچی پی از مدتی دچار تغییر رنگ خواهد شد. ممکن است بعد از گذشت مدتی باید آن را تعویض کنید.

سقف آسمان مجازی

یکی از جذاب ترین سقف های کاذب، سقف آسمان مجازی است. سقف های آسمان مجازی در طرح های مختلفی ساخته می شود معمولا سقف آسمان مجازی سرویس های بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل اینکه این سقف در برابر رطوبت و دما مقاوم می باشد تایل های سقف در ابعاد های مختلفی ساخته می شوند و آخرین ابعاد ۱۲۰ در ۱۸۰ می باشد از سوی دیگر سقف آسمان مجازی در ضخامت های مختلف ساخته می شود.

سقف های مجازی انواع مختلفی دارد که شامل چاپی و استیکری می باشد باید توجه داشته باشید در نوع چاپی، چاپ مستقیم طرح بر روی طلق انجام می شود ولی در استیکری، چاپ طرح بر روی برچسب و سپس اجرای آن بر روی طلق انجام می شود. از طرفی که قیمت سقف و کیفیت برای کاربران حائز اهمیت می باشد. از نظر کیفیت می توان گفت کیفیت و عبور نور چاپی بهتر از نوع استیکری می باشد ولی از نظر قیمت نوع استیکری مناسب تر از نوع چاپی می باشد. چنانچه نوع چاپ و طلق دارای درجه بندی می باشد و به اندازه هر چه درجه با کیفیت تر باشد هزینه سقف افزایش می یابد.

سقف کشسان

از جدید سقف های کاذب سقف کشان می باشد سقف کشسان به نوعی سقف تصویری محسوبی می شود تفاوت سقف کشسان با آسمان مجازی تنها در ابعاد و جنس آن است. در سقف ههای کشسان متریال به صورت یک تکه ایس و در ابعاد دلخواه قابل نصب و اجراست. آنچه باید در مورد متریال بدانید جنس و ظاهر متریال است و معمولا متریال به چند دسته تقسیم بندی می شود و شامل موارد زیر می باشد.

  •  متریال آینه ای
  • متریال لاکر
  • متریال براق

همه متریال که بالا ذکر شد نوری را از خود عبور نمی دهند. و آینه نور محیط و فضا را در خود منعکس می کند. در متریال مات یا ساتین، در این نوع متریال بدون طرح هستند و از طرفی امکان عبور نور از آن وجود دارد. در متریال چاپی، چاپ هر تصویری به عنوان مثال طبیعت یا طرح های سه بعدی امکان پذیر است. هم چنین در متریال ستاره ای، برای داشتن سقف پر از ستاره و آسمان شب باید از نورپردازی مخصوصی بر روی آن استفاده نمود.

سقف کشسان

سقف کشسان به رنگ آبی

نتیجه گیری

برای فروش اینترنتی سقف کاذب باید به نکاتی توجه داشته باشید اینکه چه نوع سقف کاذبی را برای چه محیطی قرار می دهید در نتیجه باید تخفیفاتی را مد نظر قرار دهیم تا فروش خوبی را داشته باشیم. هم چنین باید برای فروش اینترنتی سقف کاذب، نیرو پشتیبانی قرار دهیم.

سوالات متداول با فروش اینترنتی سقف کاذب

۱چگونه سقف کاذب را خریداری کنیم؟
با مراجعه به سایت رویا هوس می توانید تمامی سقف های کاذب را مشاهده کنید و به صورت اینترنتی خریداری کنید.
۲مزایای سقف آسمان مجازی چیست؟
این سقف در ابعاد مختلف ساخته می شود و در برابر رطوبت و دما بسیار مقاوم می باشد.
۳انواع سقف های چیست؟
سقف های پی وی سی، آسمان مجازی، کشسان را شامل می شود.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

کناف

سقف کاذب