سقف کاذب لوکسالون

سقف کاذب لوکسالون همراه نورپردازی

سقف کاذب لوکسالون چیست؟

یکی دیگر از انواع سقف کاذب، می توان به سقف کاذب لوکسالون اشاره کرد. امروزه برای تغییر دکوراسیون بسیار از آن استفاده می شود. سقف لوکسالون دارای ویژگی های زیادی می باشد. که در مقاله به طور کامل به آنها اشاره شده است. از دیگر مواردی که باید در مورد سقف کاذب لوکسالون بدانید خرید آن می باشد. باید در هنگام خرید از کیفیت محصول حتما به طور کامل مطمئن باشید. سقف کاذب لوکسالون نوعی از سقف های کاذب آلومینیومی باشد. حتما می دانید سقف کاذب آلومینیومی یکی از پرطرفدارترین سقف هایی می باشد که امروزه برای تغییر دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از نمونه های آن سقف، مدل خطی می باشد که به راحتی قابل نصب و اجرا می باشد.

انواع سقف کاذب لوکسالون

سقف لوکسالون در طرح و مدل به چند دسته تقسیم بندی می شود. اگر بخواهیم سقف لوکسالون را از نظر طرح بررسی کنیم به سه مدل می توان آن را دسته بندی کرد که شامل پانچ دار، ساده و طرحدار تقسیم بندی کرد. انواع آنها را می توانید در زیر مشاهده کنید.

انواع سقف کاذب لوکسالون

مدل های مختلف سقف کاذب لوکسالون

  • سقف لوکسالون باز
  • سقف لوکسالون بسته کاذب
  • سقف کاذب لوکسالون شیبدار یا کرکره ای

سقف لوکسالون باز

در سقف باز لوکسالون دیگر نیازی به مغزی نیست و نصب به گونه ای است که بر روی قسمت بالایی روسازی مخصوص در کنار هم به صورت موازی نصب و اجرا می گردد. نصابان سقف کاذب لوکسالون در فاصله بین دو باند از روش نصب سقف کاذب استفاده می کنند تا بتوانند هوایی پشت سقف برقرار باشد.

سقف لوکسالون بسته کاذب

در این نوع از مغزی استفاده می شود برای نصب آن حتما باید از باند استفاده گردد. لازم است بدانید برای فاصله بین شکاف بین باند ها از پروفیل مغزی که به صورت صاف و معکوس پوشانده می شود استفاده میگردد.

سقف کاذب شیبدار

در سقف شیبدار لوکسالون از باند ۸۴r استفاده می شود و با زیر سازی دقیق می توان آن را به صورت کرکره ای بر روی دیوار نصب کرد.

مزایای استفاده از سقف کاذب لوکسالون

حتما قبل از خرید آن به مزایای آن به طور کامل توجه داشته باشید. یکی از دلایل اینکه بسیاری افراد آن برای تغییر دکوراسیون خانه خود استفاده می کنند مزایای آن می باشد و در زیر به طور کامل برای شما قید شده است.

مزایای استفاده از سقف کاذب لوکسالون

استفاده از سقف کاذب لوکسالون

  1. نصب آسان و سریع
  2. وزن بسیار سبک
  3. مقاومت بالا در برابر سرما و گرما
  4. دسترسی بسیار آسان به تاسیسات پشت سقف
  5. قابلیت اعمال نورپردازی و دریچه بر روی سقف لوکسالون
  6. قابلیت اجرای انواع چراغ

کاربرد سقف لوکسالون آلومینیومی

از مهم ترین مواردی که باید در مورد سقف لوکسالون آلومینیومی بدانید کاربرد آن می باشد. از این سقف در مراکز اداری، مراکز درمانی، مسکونی، تجاری و ورزشی استفاده می شود. هم چنین از آن در استخر های بزرگ نیز استفاده می گردد.

نصب و اجرا سقف لوکسالون آلومینیومی

نصب سقف بسیار حائز اهمیت می باشد فاصله ۱۶ میلی متری بین تایل ها سبب شده است که نصب بسیار لوکس انجام گیرد. برای فاصله های بین شکاف ها می توان از پروفیل های مغزی استفاده کرد. توجه داشته باشید که نصب آن باید توسط نیرو ماهر انجام گیرد تا با توجه به طراحی نهایی بتوان عمر طول سقف را چندین برابر کنند.

نصب و اجرا سقف لوکسالون آلومینیومی

نصب سقف لوکسالون آلومینیومی

قیمت سقف آلومینیومی لوکسالون

قیمت سقف لوکسالون آلومینیومی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم ترین عوامل می توان به متراژ و به محل قرار گیری آنها اشاره کرد. علاوه بر آن کیفیت متریالی که در ساخت سقف استفاده شده است حائز اهمیت می باشد. یکی از مهم ترین عامل هایی که در قیمت آن تاثیر است قیمت آلومینیوم خام و ورق گالوانیزه می باشد. توصیه می کنیم برای خرید آن به سایت رویا هوس مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت اینترنتی خریداری کنید.

نتیجه گیری

در سقف کاذب لوکسالون باید بگوییم که دارای سه نوع می باشد که در مقاله به آنها اشاره شده است. هم چنین دارای مزیت های ویژه ای می باشد که این مزیت ها سبب شده جزء یکی از سقف های کاذب پرطرفدار به شمار آید. برای خرید هم می توانید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید حتما در هنگام خرید به کیفیت متریال آن توجه کنید.

سوالات متداول

۱مزیت سقف آلومینیومی چیست؟
از مهم ترین مزیت آن می توان به نصب آسان و سریع، امکان نورپردازی خطی و انواع نور برای طراحی دکوراسیون اشاره کرد.
۲قیمت سقف آلومینیومی لوکسالون به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت آن به مقدار آلومینیومی خام و ورق های گالوانیزه ای که برای آن استفاده شده بستگی دارد.
۳انواع سقف کاذب لوکسالون کدامند؟
انواع آن شامل سقف لوکسالون باز، بسته و کرکره ای می باشد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =

کناف

سقف کاذب