سقف کاذب شیشه

نصب سقف کاذب شیشه ای

امروزه برای مسقف نمودن بسیاری از فضاها و بخش‌های مختلف ساختمان از سقف کاذب شیشه ای استفاده می‌شود. یکی از اصول‌های معماری و ساختمان سازی، بروز بودن و مدرن بودن طرح‌ها و بهره گیری از تکنولوژی می‌باشد. استفاده از سقف کاذب شیشه ای در ساختمان‌ها مزایای بسیار زیادی دارد که می‌توان به زیبا سازی فضا و کم شدن مصرف انرژی اشاره کرد. جدا از زیبایی بسیار زیاد سقف شیشه ای به ورود نور بهتر در ساختمان بسیار کمک می‌کند. این سقف‌ کاذب ظاهر خاص و جذابی به ساختمان می‌بخشند و گزینه مناسبی برای جبران کم نوری در ساختمان محسوب می‌شوند.

کاربرد سقف کاذب شیشه ای

در ساخت و تولید سقف شیشه ای از انواع شیشه‌های مقاوم و تزئینی استاندارد استفاده می‌شود و از آن نیز برای بخش‌های مختلف ساختمان و فضاهای دیگر استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از پوئن‌های مثبت استفاده از این نوع سقف کاذب شیشه ای، تنوع رنگی آن است که می‌توان با در نظر گرفتن ساختمان و فضای داخلی موجود شما در طراحی و تولید سقف کاذب از رنگ بندی‌های مختلف این سقف استفاده نمود. کاربرد سقف شیشه ای در مکان‌های مختلف متفاوت است که در ادامه به کاربرد این سقف می‌پردازیم.

سقف شیشه ای کاذب

کاربرد سقف کاذب شیشه ای

استفاده از سقف کاذب  در گلخانه ها

در حال حاضر در ساخت و ساز گلخانه‌های مدرن از سقف های کاذب شیشه‌ای نشکن و مقاوم استفاده می‌کنند که مزایای بسیار زیادی برای رسیدن نور به گلخانه‌ها دارد.

استفاده از سقف شیشه ای در استخر

یکی از ایده‌های مناسب برای استفاده از سقف کاذب شیشه ای، استفاده از این سقف در استخرها می‌باشد. زیرا استفاده از این سقف‌ها باعث روشن جلوه دادن و زیبایی فضای استخر می‌شود.

استفاده از سقف کاذب شیشه ای در لابی هتل و ساختمان

مسقف نمودن لابی ساختمان‌ها و هتل‌ها یکی دیگر از کاربرد‌های سقف شیشه ای این است که بیشتر این سقف‌ها را در تالارهای بزرگ، جلسات، مهمانی‌ها و … می‌بینیم. سقف‌های کاذب شیشه‌ای به لابی ساختمان‌ها زیبایی منحصر به فردی می‌بخشد و باعث تامین بخشی از روشنایی مورد نیاز لابی ما می‌شود.

پنجره‌ های سقفی شیشه ای

استفاده از پنجره‌های سقفی نیز یکی دیگر از موارد استفاده سقف کاذب شیشه ای به شمار می‌آید. اکثرا از این سقف ها در خانه‌ها و منازل ویلایی استفاده می‌شود که جلوه بسیار زیبایی به ساختمان ها و … می‌بخشد. پنجره‌های سقفی ثابت از یک چارچوب فلزی و و قاب لعاب کاری شده تشکیل شده است که شیشه‌های سقف را در بر می‌گیرد، استفاده از این نوع پنجره‌های سقفی باعث آشتی انسان‌ها با طبیعت و آسمان می‌شود.

انواع پنجره های سقفی

پنجره سقفی

مزایای استفاده از سقف کاذب شیشه ای

استفاده از سقف های کاذب شیشه ای مزایای بسیار زیادی دارد که در بالا کمی در مورد آن‌ها توضیح دادیم و در حال حاضر به طور کلی به مزایای استفاده این سقف خواهیم پرداخت.

تامین شدن نور و روشنایی محیط

یکی از نقاط مثبت استفاده از این سقف کاذب شیشه ای، تامین نور و روشنایی محیط می‌باشد که همین امر باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود. با استفاده از این سقف می‌توانید به خوبی از نور خورشید استفاده کنید، زیرا این سقف شیشه ای می‌تواند نور خورشید را به خوبی از خود عبور بدهد و نیاز ما را از نور مد نظرمان تامین کند.

تامین شدن نور و روشنایی محیط با سقف شیشه ای

تامین نور و روشنایی محیط با استفاده از سقف شیشه ای

زیبایی ظاهری سقف کاذب شیشه ای

با استفاده از سقف کاذب شیشه ای می‌توانید محیطی زیبا و دلنشین را در خانه خود فراهم کنید. این سقف دارای دو نوع کلی به اسم دکوراتیو و غیر دکوراتیو می‌باشد که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری سقف کاذب شما دارد. به دلیل تنوع رنگ بندی سقف شیشه ای، از این سقف برای زیباسازی محیط بسیار استفاده می‌شود بخصوص در مکان هایی همچون ادارات، ساختمان های مسکونی، ساختمان های تجاری و …

زیبایی با استفاده از سقف شیشه ای

زیبایی ظاهری با استفاده از سقف شیشه ای

صرفه جویی در مصرف انرژی

با استفاده از سقف شیشه ای می‌توانید روشنایی مد نظرتان را در خانه حاصل کنید که همین کار باعث کاهش قابل توجهی در مصرف انرژی می‌شود که این نکته می‌تواند برای خیلی از افراد مهم باشد.

صرفه جویی در مصرف برق و انرژی

صرفه جویی مصرف انرژی

پیشگیری از آسیب های احتمالی

سقف های کاذب شیشه‌ ای وزن بسیار بیشتری نسبت به سقف‌های کاذب دیگر دارند، در نتیجه لازم است قبل از ساخت سقف کاذب شیشه ای، حتما زیر سازی‌های لازم انجام شود. باید در نظر داشته باشید این سقف بخاطر مقاوم بودنش می‌تواند به راحتی از به وجود آمدن آسیب های احتمالی پیشگیری کند.

پیشگیری از آسیب های احتمالی سقف شیشه ای

پیشگیری از آسیب های سقف شیشه ای

نحوه محاسبه قیمت خرید و نصب سقف شیشه ای

توضیحات حدود متراژ قیمت واحد (تومان) قیمت کل (تومان)
تهیه و اجرای اسکای لایت، پروفیل ایرانی بیلت، رنگ آنادایز، سفارشی، با ابعاد شیشه ۱ متر در۱ متر، بدون پوشش زیر کار، صفر تا صد

۳۰۰

متر مربع

۱/۱۵۰/۰۰۰ ۳۴۵/۰۰۰/۰۰۰
اجرای اسکای لایت، پروفیل ایرانی، با شیشه دو جداره ۶ میل ساده و ۶ میل ساده با ابعاد شیشه ۱ متر در۱ متر بدون پوشش زیر کار  صفر تا صد

۳۰۰

متر مربع

۱۵۰/۰۰۰ ۴۵/۰۰۰/۰۰۰
تهیه و اجرای اسکای لایت، پروفیل ایرانی بیلت فابریک، رنگ آنادایز، سفارشی، با شیشه تک جداره ۸ میل سکوریت ساده و ۸ میل برنز سکوریت لمینت شده با لمینت ۱۵۲ (ابعاد  ۱۰/۲ در ۵/۱)

۳۰۰

متر مربع

۱۸۵۰/۰۰۰ ۵۵۵/۰۰۰/۰۰۰
تهیه و اجرای متریال سازه اسکلت آهنی اصلی، سفارشی

۳۰۰

متر مربع

۹۰۰/۰۰۰ ۲۷۰/۰۰۰/۰۰۰
تهیه و اجرای پوشش سازه اصلی نگهدارنده اسکای لایت با ورق کامپوزیت

۱۵۰

متر طول

۵۰۰/۰۰۰ ۷۵/۰۰۰/۰۰۰

سوالات متداول سقف کاذب شیشه ای

۱قیمت خرید و نصب سقف شیشه ای چقدر است؟
قیمت خرید و نصب سقف شیشه ای از ۱۵۰,۰۰۰ تومان شروع می شود تا ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان. بستگی به جنس شیشه و بزرگی فضا شما این قیمت ها متغیر هستند.
۲آیا سقف های شیشه ای ممکن است بشکنند؟
سقف های شیشه ای نشکن هستند. استحکام سقف شیشه ای به قدری بالا است که در برابر زلزله نیز مقاومت دارد. و مانع ورود هر نوع هوای آلوده و گاز و آلودگی می شود.
۳مزایای سقف کاذب شیشه ای چیست؟
سقف کاذب شیشه‌ای کاربردهای بسیار زیادی دارد که می‌توان به تامین نور و روشنایی محیط، زیبایی ظاهری، صرفه جویی در مصرف برق، پیشگیری از آسیب‌های احتمالی و … اشاره کرد.
۴تفاوت پنجره‌های سقفی با سقف کاذب شیشه ای چیست؟
پنجره‌های سقفی همان سقف شیشه ای می‌باشد و اکثرا از این پنجره‌ها در منازل ویلایی و اتاق خواب‌ها استفاده می‌شود. این نوع پنجره‌ها دارای رنگ بندی متنوعی می‌باشند که باعث زیبایی و خاص بودن مکان مدنظر ما می‌شوند.
۵از سقف های کاذب شیشه ای در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟
در مکان‌هایی همچون استخرها، گلخانه‌ها، لابی هتل و ساختمان‌ها، حمام و سرویس بهداشتی، اتاق‌های خواب و … از سقف کاذب شیشه‌ای استفاده می‌شود.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

کناف

سقف کاذب