سقف آی گلس

استفاده از سقف کاذب آی گلس

سقف کاذب آی گلس چیست

می توان گفت که سقف کاذب آی گلس امروزه یکی از پر مصرف ترین سقف ها می باشد که از انواع رنگ و شکل و طرح ساخته شده است. مواد ساخته شده سقف کاذب آی گلس دارای مواد شفاف کننده و آکریلیک می باشد که می توان به این سقف ها نیز نورپردازی را اضافه کرد.

یکی از ویژگی های که این سقف ها نسبت به سقف های دیگر دارد آن این می باشد که ضد آب و رطوبت می باشد. یکی از ویژگی هایی که این سقف ها نسبت به سقف های دیگر دارد و آن را برتر و متمایزتر می سازد این می باشد که دارای وزن سبکی بوده است که مورد مصرف افراد زیادی می شود.

طراحی این نوع سقف به نحوی است که زمانی که نور های متصل به سقف کاذب در زمان خاموش بودن افراد نمی توانند طراحی را ببینند و هنگامی که این نور پردازی فعال و روشن می شود می توان طراحی سقف را دید. خوشبختانه میزان مصرف برق برای این نوع سقف ها کمتر از ۱۰ وات بوده است که کاملا کم مصرف و کم هزینه می باشد.

استفاده از سقف آی گلس

سقف آی گلس

کاربرد سقف کاذب آی گلس

اگر شما از افرادی می باشید که به دنبال سقف اوکازیون و شیک برای منزل خود و یا محل کار می باشید ما به شما این نوع سقف آی گلس را پیشنهاد میدهیم که علاوه بر زیبایی که به محیط مورد نظر شما می بخشد کاملا سبک و با نورپردازی عالی بوده است.

از این نوع سقف ها نیز می توان به صورت ترکیبی با چیز دیگر استفاده کرد مانند سقف های گریلیوم، رابیتس،ارمسترانگ و… استفاده کرد به صورت ترکیبی اگر شما می خواهید.

مزایای خرید این نوع سقف کاذب

اگر شما آن دسته افراد هستید به دنبال خرید این سقف ها می باشید یک سری ویژگی ها دارد که بهتر است به شما اطلاع دهیم.

۱-از این نوع سقف ها می توان برای سقف خانه، شرکت های اداری و تجاری نیز استفاده می شود که بسیار جذب کننده می باشد.

عملکرد سقف کاذب شیشه ای

سقف کاذب آی گلس

۲-وزن سبک این سقف به شما این امکان را می دهد که می توانید در صورت داشتن ماشین شخصی خود آن را داخل ماشین قرار داده و آن را حمل کنید.

۳-طرح های مناسب

به علت اینکه این چنین سقف ها دارای تنوع زیاد می باشد شما می توانید سقف مورد نظر خود را توسط سلیقه خود انتخاب کنید و بتوانید بهترین را برای محیط مورد نظر خود انتخاب کنید.

استفاده از برچسب بر روی آی گلس

طراحی آی گلس

۴-جنس خوب این نوع سقف

از این نوع سقف بیشتر در سرویس های بهداشتی، حمام و مناطق رطوبت پذیر بیشتر استفاده می شود به دلیل اینکه جنس این  سقف از آلمینیوم و گالوانیزه می باشد ضر آب و ضد رطوبت می باشد.

معایب استفاده از این نوع سقف ها

علاوه بر اینکه این نوع سقف ها دارای ویژگی های مناسب می باشد یک سری معایب نیز دارا است است که بهتر است به شما بگوییم.

۱-ارتفاع سقف

متاسفانه بعد از نصب این چنین سقف ها باعث کوچک تر نشان دادن سقف و ارتفاع محیط شود اما می توان با یک نورپردازی مناسب این امکان را تا حد بالایی کم کرد

۲-نظافت

به علت اینکه این چنین سقف ها شیشه ای می باشند باید نظافت دائمی را برای این سقف رعایت کنید و به صورت هر چند روز یک بار این چنین سقف را تمیز کنید تا دچار مشکل و زشتی نشود

۳-ضعیف بودن

یکی از مشکلاتی که این چنین سقف دارد این می باشد که شیشه ای می باشد. در صورتی که یک جسم سنگی یا چیز دیگر به این سقف ها برخورد کند امکان شکسته شدن و یا ترک خوردن شود.

مدل های سقف کاذب آی گلس

تعداد زیادی از مدل های سقف کاذب در بازار امروز معرفی و فروخته می شود که بهتر است یک اشاره به آن داشته باشیم، با ما همراه باشید

۱-سقف کاذب آی گلس بلند

۲-سقف کاذب آی گلس اسپات لایت

۳-سقف کاذب آی گلس مینیمال

۴-سقف کاذب بلند نور دار

سقف بکار رفته با آی گلس

معمولا امروزه برای اینکه سقف های جلوه قشنگ تری داشته باشند سقف کاذب آی گلس را به ترکیب سقف های دیگر به کار  میبرند که نمایش و جلوه قشنگ تری برای افراد داشته باشد.

-سقف کاذب آی گلس ترکیب با آکوستیک

معمولا از این نوع سقف ها ترکیبی برای اینکه سقف مورد نظر یک زیبایی خاص را به شما ارائه دهد سقف آکوستیک به شما این امکان را می دهد که اگر صدا داخل محیط زیاد است می تواند برای شما این صدا را کاهش دهد و هیاهوی زیادی پیش نیاید.

معمولا از این نوع سقف های ترکیبی برای سینما و تئاتر که نیاز دارند هیچ نویزی در سالن نباشند استفاده می کنند که علاوه بر زیبایی کارایی دیگر یعنی حذف نویز را به شما می دهد.

ترکیب آکوستیک با آی گلس

سقف کاذب آکوستیک

ابعاد سقف آی گلس

سقف کاذب آی گلس دارای یک ابعاد مشخص ۶۰*۶۰*و۴۰*۹۰ می باشد که زیر سازی این نوع سقف از آلمینیوم و اکرلیک می باشد که کاملا در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی دارد.

نصب سقف

اگر شما آن دسته از افرادی می باشید که به دنبال خرید این چنین سقف های کاذب آی گلس می باشید باید از قیمت نصب و یا تعداد نیاز های سقف برای نصب آن را در مورد نظر خود داشته باشید.

برای اینکه بتوان سقف را به صورت درست و کامل نصب کرد باید بدانید که نیاز به نصاب سقف کاذب آی گلس می باشد که بعدا دچار مشکل نشوید. هزینه نصب سقف بسته به ابعادی که شما خریداری کرده اید و طول زمانی که برای نصب می برد.

نتیجه گیری

در آخر به این جمع بندی میرسیم که یکی از بهترین های سقف کاذب برای سرویس بهداشتی، حمام، مناطق مرطوب و یا حتی شرکت های اختصاصی می توان از این نوع سقف ها می باشد که علاوه بر زیبایی که به شما می دهد می توان یک امنیت خاصی را برای شما به ارمغان بی آورد.

اگر شما همیشه و همواره به دنبال به دنبال زیبایی و جذب افرادی که وارد محیط می شوند ما این سقف را به شما پیشنهاد می کنیم کاملا نسبت به کارایی که میدهد نسبت به قیمت بسیار نا چیز می باشد.

سوالات متداول سقف کاذب آی گلس

1از کجا و چگونه می توان سقف کاذب مناسب خریداری کرد؟
به صورت استاندارد در مکان هایی که مربوط به بنایی خانه باشد و جنس های مربوط به بنایی خانه را بفروشند این چنین سقف هارا به فروش می گذارند و شما با توجه به نیازتان خریداری میکنید این سقف هارا.
2آیا کیفیت مناسب برای سقف لازم است؟
بله خرید سقف مورد نظر آی گلس با کیفیت مناسب بسیار مهم است، در صورتی که اگر سقف را با کیفیت خوب و جنس اصلی خریداری نکنید امکان دارد به زودی زود خراب شود و شمارا به پرداخت خسارت مجبور کند. توصیه می شود که اگر به دنبال این می باشید که سقف کاذب آی گلس خریداری کنید با یک بنای ماهر و کار بلد و آشنا برای خرید مراجعه کنید.
3آیا انتخاب جنس مناسب و با کیفیت روی زیبایی و عملکرد سقف تاثیر دارد؟
بله تا حد نسبی بالایی جنس مناسب و با کیفیت اصلی روی زیبایی محیطی که روی آن سقف کاذب را نصب کرده اید کاملا تاثیر دارد و بهتر است که آن را نصب با جنس اصلی و کیفیت بالا خریداری کنید.
4قیمت هر سقف کاذب چقدر می باشد؟
باید بگویم که قیمت هر سقف کاذب بستگی به ابعادی که شما سقف را خریداری می کنید دارد. به این صورت که اگر قیمت سقف به صورت ابعادی ۲۰۰ هزار تومان باشد تعداد ابعاد را در ۲۰۰ هزارتومان ضرب کرده است و مبلغ نهایی به دست می آید.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هجده =

کناف

سقف کاذب