تفاوت تایل با پانل پی وی سی

تفاوت تایل با پانل پی وی سی

تفاوت های بین تایل با پانل پی وی سی

در این مطلب قصد داریم که با شما در مورد تفاوت تایل با پانل پی وی سی صحبت کنیم، همان طور که میدانید تایل با پانل پی وی سی یک سری تفاوت ها دارد اما جفتشان تا حدی یک کاری را انجام می دهند اما طبق تحقیقات انجام شده پانل پی وی سی نسبت به تایل تا حدی بهتر می باشد.

  1. شما حین استفاده از پانل پی وی سی برای سقف کاذب خود می توانید ۱۵۰ سانتی متر آویز را به وجود بیاورید که در تایل به این صورت نمی باشد یا کمتر می باشد یا اصلا نمی توان این آویز ها را به وجود آورد.
  2. دقیق بودن پانل پی وی سی، ببینید دقت پانل پی وی سی نسبت به تایل بسیار بالا تر می باشد، به این صورت که زمانی که شما می خواهید سقف کاذب مورد نظر را با تایل نصب کنید نیاز به دقت بالا تری دارید و سختی کار برای شما تا حد متوسطی زیاد می باشد اما در پانل پی وی سی به این صورت نمی باشد چرا که خود پانل ها دارای دقت بالایی می باشند و حین نصب سقف کاذب کار شما راحت تر می باشد.
  3. نصب کردن سقف کاذب با پانل های پی وی سی نسبت به زمانی که شما می خواهید سقف کاذب را با تایل نصب کنید راحت تر می باشد.

 

تفاوت های بین تایل با پانل پی وی سی

تفاوت های بین تایل با پانل پی وی سی

۳ مواردی که در بالا گفته شد مهم ترین تفاوت تایل با پانل پی وی سی می باشد، اما استفاده از هرکدام بستگی به شما دارد و برخی از افراد می باشند که برای زیبای هرچه بهتر از تایل ها استفاده می کنند اما برخی دیگر نیز می باشند برای راحتی هرچه تمام از پانل های پی وی سی استفاده می کنند.

مزایای استفاده از پانل پی وی سی

تفاوت تایل با پانل پی وی سی چیست؟ زمانی که شما از پانل های پی وی سی استفاده می کنید برای شما یک سری مزایای دارد که در ادامه به شما خواهیم گفت، می توان گفت که این مزایای باعث شده است که در حال حاضر بیشتر افراد از پانل های پی وی سی استفاده می کنند.

  • مانع وارد شدن سر و صدا

    زمانی که شما از پانل های پی وی سی استفاده می کنید باعث می شود که صدا هایی که از خارج می خواهند وارد فضای خانه شوند و جو خانه را به هم بریزد جلوگیری می کند، می توان گفت که پانل های پی وی سی برای مکان های که وجود نداشتن سر و صدا مهم می باشد مانند جلسه های کنفرانس، سالن های نمایش و فروشگاه ها بسیار بیشتر مصرف دارد.

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت

    همان طور که می دانید زمانی که شما از پانل پی وی سی استفاده می کنید باعث می شود که در برابر رطوبت حتی در بعضی مواقع در برابر رطوبت بالا بسیار مقاوم باشد و مانع خراب شدن سقف کاذب شما می شود، یکی از دلایلی که باعث شده است که در استخر ها و یا حتی آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی از پانل های پی وی سی استفاده کنند همین مقاوم بودن در برابر رطوبت بودنش می باشد.

 پانل پی وی سی

پانل پی وی سی

  • مقاوم در برابر آسیب خوردگی ها

    زمانی که شما برای سقف کناف از پانل های پی وی سی استفاده می شود موجب می شود که در برابر آسیب های که به آن وارد می شود بسیار مقاوم می باشد، به عنوان مثال شما می توانید برای دیوار های مدارس و مهد کودک ها به این علت که امکان ضربه خوردن به دیوار و سقف وجود دارد می شود که از پانل های پی وی سی استفاده کرد.

  • قیمت با صرفه اقتصادی

    همان طور که می دانید قیمت تایل ها تا حد نسبتا زیادی بالا می شود اگر به دنبال این هستید که در سرمایه خود صرفه جو باشید اما دیوارپوش مناسب را به دست بیاورید می توانید از پانل های پی وی سی استفاده کنید، طبق تحقیقات انجام شده در حال حاضر قیمت پانل های پی وی سی نسبت به تایل ها بسیار کم تر می باشد اما بسیار پرکاربرد است.

مزایای تایل سقفی

همان طور که می دانید قبل از خرید تایل سقفی باید اطلاعاتی را در مورد تایل سقفی داشته باشید، زمانی که شما از تایل سقفی استفاده می کنید برای شما یک سری مزایای دارد که در زیر به آنها اشاره شده است.

  • مقاوم در برابر آتش سوزی

    می توان گفت که بهترین ویژگی که تایل سقفی نسبت به پانل پی وی سی دارد همین مقاوم بودنش در برابر آتش سوزی می باشد، به این صورت که اگر آتشی در یک مکان که در آن تایل سقفی به کار رفته است امکان از بین رفتن و خراب شدن دیوار و سقف ها می توان گفت که به ۰ درصد می رسید.

  • نگهداری آسان و تمیز کردن ساده

    مناسب ترین ویژگی که تایل سقفی دارد این می باشد که تمیز کردن آن بسیار راحت می باشد، اگر به دنبال راحت بودن خود می باشید می توانید از تایل های سقفی استفاده کنید زیرا نگهداری و تمیز کردن آن بسیار راحت تر نسبت به پانل های پی وی سی می باشد.

  • نیاز نداشتن به رنگ کردن

    یکی از دلایلی که باعث شده است در حال حاضر بیشتر افراد نسبت به تایل سقفی روی خوش به وجود بیاورد این می باشد که شما نیازی ندارید تایل سقفی را رنگ کنید چرا که شما می توانید هر طرح دلخواهی را به وجود بیاورید بدون اینکه شما آن را رنگ کنید.

تایل سقفی رنگی

تایل سقفی

  • چرخش هوا با کیفیت

    زمانی که شما از این تایل سقفی در دیوار ها و سقف کاذب خود استفاده می کنید باعث می شود که شکل چرخش هوا یا همان تهویه هوا بسیار راحت تر بشود و هوای مناسب تری در محیط پخش شود.

سخن آخر

اگر بخواهیم تفاوت تایل با پانل پی وی سی بگوییم می توان گفت که بهترین ویژگی که در حال حاضر پانل های پی وی سی نسبت به تایل سقفی همین می باشد که شما می توانید در پانل های پی وی سی یک آویزه ۱۵۰ سانتی متری به وجود بیاورید اما این را در نظر بگیرید که گاهی اوقات می باشد که تایل می تواند نسبت به پانل پی وی سی موثرتر واقع بشود.

سوالات متداول درباره تفاوت تایل با پانل پی وی سی

۱ویژگی تایل سقفی چیست؟
ویژگی های نظیر مقاوم بودن در برابر آتش سوزی، نیاز نداشتن به رنگ از اصلی ترین ویژگی های آن می باشد.
۲ تفاوت تایل با پانل پی وی سی چیست؟
تفاوت اصلی آنها در نصب تایل و پانل می باشد که تایل ها را به راحتی می تواند نصب کنند و دیگری دقیقا بودن پانل های پی وی سی نسبت به تایل ها می باشد.
۳به چه علت از پانل های پی وی سی استفاده می شود؟
زیرا به علت اینکه از نظر هزینه مقرون به صرفه است و در برابر رطوبت ها مقاوم هستند.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

کناف

سقف کاذب