تایل گچی حصیری

تایل گچی طرح دار حصیری

تایل گچی روکش دار طرح حصیری

یکی دیگر از تایل های گچی تایل گچی حصیری می باشد که امروزه بسیار پرطرفدار است و قیمت مناسبی نسبت ب دیگر تایل ها دارد. تایل گچی حصیری خاصیت جذب صوت را دارا نمی باشد و سطح آن فاقد سوراخ است. یکی از مهم ترین مزیت های آن تمیز کردن آسان آن است. لذا باید بگوییم تایل گچی حصیری زیبایی منحصر به فردی نسبت به دیگر تایل های گچی دارد.

فروش تایل گچی حصیری

یکی از علت هایی که تایل گچی حصیری بسیار پرطرفدار است مدل های مختلف آن می باشد که شامل تایل گچی روکش پی سی، وی فویل دار و دور تیپ دار طرح حصیری می شود و با بهترین کیفیت تولید می شود.

مزایای تایل گچی حصیری

  • دارای رنگ سفید براق
  • ضخامت ۸ میلیمتر
  • وزن سبک و مقاومت در برابر ضربه
  • نصب بسیار آسان
  • عایق بودن در برابر حرارت و صوت
  • ضد آب بودن
  • قابل شست و شو
  • زیبایی با دوام

استفاده از تایل گچی حصیری

از تایل گچی حصیری بیشتر برای سالن های عمومی و بزرگ استفاده می شود. یکی از علت هایی که از تایل گچی حصیری استفاده می شود این است که امکان تعویض آن وجود دارد و پوشاندن فضای تاسیساتی و کابل های برق به سادگی انجام می شود. سبک بودن تایل گچی حصیری سبب شده که در برابر زلزله آسیب جدی وارد نشود.

استفاده از تایل گچی حصیری

به کار گیری از تایل گچی حصیری

نکات مهم برای نصب تایل گچی حصیری

در ابتدا سعی کنید تایل حصیری با کیفیتی را خریداری کنید. اگر در حین نصب با هرگونه نقض یا ایرادی در تایل گچی حصیری مواجه شدید از نصب آن خودداری کنید. حتما توجه داشته باشید، در هنگام نصب هیچ گونه فشاری به آن وارد نشود.

هزینه اجرای تایل گچی حصیری

هزینه اجرای تایل گچی حصیری به نوع کیفیت تایل بستگی دارد و برای تعیین دقیق هزینه باید با یک نصاب حرفه ای مشورت کنید. استفاده از متریال های با کیفیت بر روی قیمت اجرا تاثیر گذار است. یکی دیگر از مواردی که باید درباره تایل گچی حصیری بدانید این است که این تایل ها دارای ضمانت می باشند.

تایل گچی

از تایل گچی برای اجرای سقف ها استفاده می شود. با کمک تایل حصیری می توانید خرابی های سقف را بپوشانید از طرفی تایل های گچی دارای انواع مختلفی می باشد. باید بگوییم که بسیار چشم گیر می باشد. تایل های گچی شامل حصیری، برفی، تخم مرغی و ساده می شود.

خریداری تایل گچی با کیفیت

گروه تولیدی شرکت رویا هوس با سابقه بالایی که در تولید انواع سقف های کاذب و تایل ها دارد می توانید برای خرید تایل گچی حصیری به این تولیدی مراجعه کنید. زیرا این شرکت تمام محصولات خود را از جمله انواع تایل گچی را با کمترین قیمت عرضه می کند و هم چنین محصولات این شرکت دارای ضمانت هستند. شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی از سایت رویا هوس خریداری کنید.

انواع طرح های تایل گچی

همه تایل های سقفی که در ابعاد ۶۰ در ۶۰ تولید می شوند تایل سقفی با روکش آلومینیومی یا روکش pvc در بازار عرضه می شوند. یکی از مهم ترین مزایای تایل گچی مقاوم بودن آنها در برابر ضربه می باشد.

 انواع تایل های گچی

دسته بندی انواع تایل های گچی

  • تایل گچی ساده

    این نوع تایل ها بسیار ساده با روکش رنگی یا ساده به رنگ سفید می باشد تایل های گچی ساده فاقد سوراخ هستند.

  • تایل رنگ شده

    از تایل رنگ شده برای سقف کاذب و دیوار کاذب و برای جلوگیری از رشد میکروب ها استفاده می شود. یکی دیگر از مواردی که باید درباره تایل رنگ شده بدانید آن است که این تایل ها قیمت مناسبی دارند.

  • تایل فلزی

    این نوع تایل ها دارای روکش آلومینیومی هستند هم چنین در این نوع تایل ها سوراخ هایی به شکل دایره ای وجود دارد.

  • تایل پوشالی

    معمولا از این نوع تایل بیشتر در جاهایی استفاده می شود که بسیار در معرض ضربه قرار دارند و تایل های پوشالی عایق خوبی در برابر صدا هستند و از تایل پوشالی بیشتر در مکان های ورزشی، تئاتر یا استخر استفاده می شود.

    تایل پوشالی

    تایل گچی پوشالی به رنگ های مختلف

  • تایل با روکش پی وی سی

    همانطور که می دانید این نوع تایل ها دارای طرح های مختلفی هستند و به علت عدم نیاز نداشتن رنگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

  • تایل با روکش آلومینیوم

    از تایل با روکش آلومینیوم بیشتر در مکان هایی که رطوبتی هستند استفاده می کنیم.

نتیجه گیری

یکی از علت هایی که از تایل گچی حصیری استفاده می شود زیبا بودن و نصب سریع آن است. یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید تایل گچی حصیری توجه داشته باشید آن است که تایل حصیری با کیفیت را خریداری کنید. در هنگام نصب باید بسیار دقت کنید و هر گونه نقضی در آن مشاهده کردید از نصب آن خودداری کنید.

سوالات متداول

۱مزایای تایل گچی حصیری چیست؟
مزایای آن شامل وزن سبک، نصب سریع و آسان آن، قابل شست و شو بودن می باشد.
۲چه نکاتی را باید در هنگام  خرید تایل گچی حصیری رعایت کنیم؟
باید برای خرید حتما سعی کنیم تایل حصیری با کیفیت خریداری کنیم و تایل حصیری باید بدون نقض و ایراد باشد.
۳چگونه می توانیم تایل گچی حصیری با کیفیتی خریداری کنیم؟
می توانیم با مراجعه به وب سایت رویا هوس تایل حصیری با کیفیت را به صورت اینترنتی خریداری کنیم.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =

کناف

سقف کاذب