تایل سه بعدی چه ویژگی هایی دارد؟

مزایای مهم تایل های سه بعدی

کاربرد تایل های سه بعدی

دیوارپوش سه بعدی

استفاده از سقف کاذب امروزه بسیار رواج یافته است. عواملی مانند زیبایی، هزینه، نصب آسان و سبک بودن سبب محبوبیت سقف کاذب شده اند. اگر می خواهید بدانید تایل سه بعدی چه ویژگی هایی دارد؟ بیشتر افراد برای اینکه ظاهر خاص و متفاوتی به منازل و یا محیط کار خود دهند از تایل سه بعدی استفاده می کنند. بیشتر تایل های سه بعدی از جنس پلاستیک فشرده هستند. اگر قصد تغییر دیزاین دارید قبل از صرف هزینه زیاد می توانید از تایل های سه بعدی استفاده کنید.

تایل (Tile) چیست؟

تایل واژه ای انگلیسی بوده که به معنای کاشی است. تایل های در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می شوند. از تایل ها در سینماها، کتابخانه ها، منازل و … استفاده می شود. برخی از تایل ها هستند که دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت هستند. قبل از خرید تایل نیاز خود را مشخص کنید. تایل ها امکان دسترسی از سقف کاذب به سقف اصلی را برای شما فراهم می کنند. چرا باید از تایل استفاده کنیم؟ تایل سه بعدی چه ویژگی هایی دارد؟

مزایای تایل ها

استفاده از تایل ها برای کف اتاق

دلیل استفاده از تایل چیست؟

دلایل زیادی برای استفاده از تایل وجود دارد که عبارتند از:

  • اجرای بسیار آن
  • هزینه بسیار پایین نسبت به دیگر سقف های کاذب
  • فاقد گرد و غبار در هنگام نصب و اجرا
  • کاهش وزن ساختمان
  • در هر ارتفاعی قابل استفاده است.
  • در برابر رطوبت و حرارت بسیار مقاوم است.

تایل سه بعدی چیست؟

قبل از اینکه تایل بیان کنیم تایل سه بعدی چه ویژگی هایی دارد؟ باید ابتدا بدانید تایل سه بعدی چیست؟ در پاسخ باید گفت تایل سه بعدی تایلی با متریال هایی مانند چوب، فلز، pvc و ام دی اف است که به دلیل دارا بودن برجستگی و طراح های خاص طرفداران بسیار زیادی دارد. این نوع تایل تاثیر بسیار زیادی در آکوستیک محیط دارد.

تایل های سه بعدی بیشتر به دلیل ظاهر های زیبا و دارا بودن آکوستیک استفاده می شوند. تایل های سه بعدی دارای انواع سه بعدی چاپی و cnc هستند.

ویژگی های تایل سه بعدی

اگر می خواهید دیزاین خانه خود را عوض کنید حتما از تایل های سه بعدی استفاده کنید. تایل سه بعدی چه ویژگی هایی دارد؟ از ویژگی های تایل سه بعدی می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • دارا بودن طرح ها و رنگ های متنوع
  • آسان بود نصب و اجرا در هر ابعادی
  • شستشوی بسیار آسان
  • دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال
  • عایق صدا، حریق و رطوبت

این ویژگی ها سبب شده تا تایل های سه بعدی به یکی از پر مصرف ترین تایل ها تبدیل شوند. اگر خواهان مدرن کردن منازل و محیط کار خود هستید تایل سه بعدی بهترین پیشنهاد است.

انواع تایل های سه بعدی

تایل سه بعدی چه ویژگی هایی دارد؟ در پاسخ باید گفت آنتی باکتریال بودن و دارا بودن طرح ها و رنگ های متنوع از مهمترین ویژگی های تایل های سه بعدی است. تایل های سه بعدی دارای دو نوع چاپی و cnc است.

طرح و انواع تایل های سه بعدی

تایل های مختلف سه بعدی

انواع تایل سه بعدی چاپی

تایل سه بعدی چاپی به دلیل دارا بودن رنگ های مختلف از تایل سه بعدی cnc کاربرد بیشتری دارد. انواع تایل سه بعدی چاپی عبارتند از:

  • تایل سه بعدی آسمان مجازی

    این تایل بیشتر بر روی طلق چاپ می شود. این تایل قابلیت روشنایی دارد و پشت این تایل از لامپ های ال ای دی استفاده می کنند. استفاده از لامپ های ال ای دی در پشت این تایل سبب می شود تا طبیعی تر به نظر برسد. این تایل بیشتر در خانه ها و آشپزخانه کاربرد دارد.

تایل های سه بعدی آسمان مجازی

تایل های سه بعدی به همراه نورپردازی

  • تایل سه بعدی pvc چاپی

    تایل سه بعدی چه ویژگی هایی دارد؟ این تایل همانطور که از اسمش پیداست بر روی pvc چاپ می شود. به این نکته توجه داشته باشید که این تایل فاقد قابلیت نورپردازی است به همین دلیل قیمت پایین تری دارد. این تایل بیشتر جنبه زیبایی دارد.

تایل cnc سه بعدی

انواع تایل سه بعدی cnc عبارتند از:

  • تایل سی ان سی pvc

    تایل سه بعدی چه ویژگی هایی دارد؟این نوع تایل مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته و دارای خاصیت آکوستیک است. از مزایای این سقف می توان به دارا بودن قابلیت نورپردازی اشاره داشت.

  • تایل سی ان سی mdf

    این تایل سه بعدی آکوستیک است و اما این تایل در برابر رطوبت مقاومت زیادی ندارد.

  • تایل سی ان اسی فلزی

    این تایل سه بعدی در آلاچیق و تراس کاربرد دارد. این تایل دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت است.

سخن پایانی

تایل سه بعدی چه ویژگی هایی دارد؟ از مهم ترین ویژگی های تایل سه بعدی می توان به دارا بودن طرح ها و رنگ های متنوع و اجرای آسان و بدون گرد و غبار اشاره داشت. از تایل های سه بعدی می توان برای مدرن کردن منازل و محیط های کاری استفاده کرد. می توانید برای خرید انواع سقف کاذب به سایت رویا هوس مراجعه کنید.

سوالات متداول
۱چرا باید از پنل سه بعدی استفاده کرد؟
با توجه با مزایای این تایل مانند دارا بودن طرح های مختلف، استفاده و شستشوی آسان برای افرادی که می خواهند طراحی منزل و محیط کار خود را عوض کنند بهترین پیشنهاد است.
۲بهترین تایل برای تعویض سریع دیواره ها چه تایلی است؟
اگر می خواهید نمای قدیمی دیوارهای خود را به سرعت تعویض کنید و ظاهری شیک و مدرن به خانه خود ببخشید بهترین انتخاب تایل های سه بعدی هستند.
۳تایل های سه بعدی برای حمام مناسب هستند؟
تایل های سه بعدی به دلیل خاصیت ضد آبی که دارند برای حمام و سرویس های بهداشتی مناسب هستند.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دو =

کناف

سقف کاذب