سقف کاذب پارکینگ

معرفی انواع سقف کاذب پارکینگ

سقف کاذب پارکینگ

از سشقف کاذب به عنوان یه پوشش زیبا برای پوشاندن مشکلات سقف اصلی استفاده می‌شود که استفاده از این سقف در اکثر اماکن مانند فروشگاه‌ها، منازل، ادارات، مراکز تجاری و مکان‌های دیگر استفاده می‌شود که در این مطلب قصد داریم تا به انواع سقف کاذب پارکینگ بپردازیم. در تمام خانواده‌ها حداقل یک نفر دارای خودرو سواری می‌باشد که باری نگهداری از خودروی خود باید فضایی در نظر گرفته بشود، برای نگهداری از اتومبیل خود باید آن را در برابر تابش مستقیم نور خورشید و قرار گرفتن آن در زیر باران و تگرگ دور نگه داریم. در ادامه میخواهیم انواع سقف کاذب پارکینگ را معرفی کنیم و به بررسی آن‌ها بپردازیم.

سقف کاذب پارکینگ

سقف کاذب برای پارکینگ

انواع سقف کاذب پارکینگ

در حال حاضر پارکینگ یکی از قسمت‌های اصلی هر خانه‌ای می‌باشد که طراحی و زیبایی فضای پارکینگ در بسیاری از ساختمان‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشداگر می خواهید بازسازی خانه انجام دهید باید بدانید سقف های کاذب دارای مدل‌های متفاوتی هستند که هر کدام از این مدل‌ها دارای ویژگی خاصی هستند، در ادامه انواع سقف کاذب مناسب برای پارکینگ را بررسی کرده و آن را برای شما شرح داده ایم.

کناف سقف کاذب پارکینک

سقف کناف شباهت بسیار زیادی به سقف گچی دارد و یکی از زیبا ترین و محبوب ترین سقف‌های کاذب موجود در بازار می‌باشد، سقف کناف دارای ویژگی انعاطاف پذیری می‌باشد که همین امر یکی از مزیت‌های خوب این سقف به حساب می‌آید. سقف کناف را می‌توان به صورت ثابت و متحرک یافت و خریداری کرد و از ان به عنوان یک عایق مناسب در برابر زلزله و پوشاندن تاسیسات سقف استفاده کرد.

سقف کاذب کناف پارکینگ

کناف سقف کاذب پارکینک

سقف کاذب پارکینگ پی وی سی

پی وی سی یک سقف کاذب قابل شستشو است و یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای استفاده از سقف کاذب در پارکینگ سقف کاذب پی وی سی می‌باشد. سقف کاذب پارکینگ پی وی سی دارای مقاوت و طول عمر بسیار بالایی می‌باشد و از این سقف به عنوان یک عایق مناسب در برابر سر و صدا استفاده می‌شود، عایق بودن این سقف در برابر ایجاد صدا افراد زیادی را برای خرید این سقف کاذب به خود جذب کرده است.

 سقف کاذب چوبی برای پارکینگ

چوب تاثیر بسیار زیادی در زیبا سازی دکوراسیون در منازل و خانه‌ها دارد و باعث ایجاد حس دلگرمی در افراد می‌شود، استفاده از سقف کاذب چوبی یکی از مناسب ترین گزینه‌های سقف پارکینگ می‌باشد. سقف کاذب پارکینگ چوبی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و می‌تواند در صرفه جویی انرژی تاثیر بسزایی داشته باشد.

سقف چوبی پارکینگ

سقف کاذب پارکینگ چوبی

سقف دامپای پارکینگ

یکی دیگر از سقف‌های کاذب مناسب برای پارکینگ، سقف دامپا می‌باشد. سقف دامپا یک سقف مقاوم و سبک می‌باشد که دارای طول عمر بسیار بالایی است، این سقف در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و دارای انعطاف پذیری بسیار زیادی می‌باشد. تنوع بالا و قابل شستشو بودن این سقف نیز یکی از مزایای ان به حساب می‌آید.

سقف پارکینگ آلومینیومی

سقف آلمینیومی همانطور که ارز اسمش پیدا است، از آلومینیوم ساخته شده می‌باشد و یک سقف کاذب مناسب و سبک برای پارکینگ می‌باشد. به طور کلی سقف کاذب پارکینگ آلومینیوم یک سقف ضد حریق و مقاوم در برابر رطوبت می‌باشد که از طول عمر بسیار زیای برخوردار است، سقف کاذب آلومینیوم دارای کیفیت بالای می‌باشد که همین امر توجه بسیاری از افراد که به زیبا سازی پارکینگ خود اهمیت می‌دهند را برانگیخته است.

سقف کاذب پارکینگ الومینیومی

سقف الومینیومی پارکینگ

سقف کاذب آکوستیک پارکینگ

سقف آکوستیک نیز مانند سقف پی وی سی یک عایق مناسب برای جلوگیری از انتقال صدا می‌باشد، آکوستیک از قابلیت نصب سریع و آسان برخوردار است و یک سقف دارای استحکام بالا می‌باشد. بالا بودن تنوع سقف آکوستیک باعث شده تا افراد سقف خود را با توجه به هر مدلی که مد نظر دارند طراحی واجرا نمایند.

سقف کاذب پارکینگ حیاط

امروزه بیشتر پارکینگ‌‌ها درون آپارتمان‌ها و مراکز مسکونی قرار دارند اما گاهی اوقات ممکن است پارکینگ در حیاط و یا فضای باز قرار داشته باشد که در این صورت برای جلوگیری از آسیب به خودروی خود بهتر است از یک سقف کاذب مناسب برای حیاط استفاده نمایید. از سقف کاذب حیاط به عنوان یک نورگیر استفاده می‌شود که بهتر است در این مواقع اط سقف‌های طلقی و نورگیر کاذب استفاده نمایید.

سقف کاذب حیاط

سقف کاذب حیاط برای خودرو

مزایای استفاده از سقف کاذب در حیاط

استفاده از سقف کاذب در حیاط از مزایای بسیار زیادی برخوردار است مخصوصا برای افرادی که در آپارتمان خود دارای پارکینگ نمی‌باشند، در ادامه چند مورد از مزایای استفاده از سقف کاذب در حیاط را نام برده ایم:

  • ایجاد کردن سایه در حیاط
  • سایبان و جلوگیری از تابیدن نور مستقیم به خودرو
  • جلوگیری از برخورد تگرگ به خودرو
  • بارنگیر مناسب در حیاط
  • هزینه نصب پایین
  • زیبا سازی حیاط خانه

سقف متحرک پارکینگ

هدف از ایجاد سقف متحرک در پارکینگ نیز ایجاد سایبان است که به صورت برقی عمل می‌کند، با استفاده از سقف کاذب برقی می‌توان به راحتی و با فشار دادن یک دکمه فضا را به حالت سرپوشیده تبدیل کنیم و یا همین کار را به صورت برعکس انجام بدهیم.

سقف متحرک پارکینگ

سقف کاذب حیاط متحرک

سوالات متداول انواع سقف کاذب پارکینگ

۱از چند نوع سقف می‌توان در پارکینگ استفاده کرد؟
مدل‌های متفاتی از سقف کاذب وجود دارد که از آن‌ها می‌تواند در پارکینگ استفاده کرد، انواع سقف کاذب پارکینگ شامل سقف کنناف، سقف پی وی سی، سقف آکوستیک، سقف چوبی و سقف آلومینیومی می‌باشد.
۲سقف کاذب پارکینگ حیاط چیست؟
شاید مشاهده کرده‌اید که در بسیاری از ساختمان‌ها پارکینگ وجودندارد و افراد خودروهای خود را در حیاط پارک کرده‌اند، ماندن خودرو زیر نور مستقیم آفتاب و یا باران می‌تواند باعث از بین رفتن سقف خودرو بشود که سقف کاذب پارکینگ حیاط باعث جلوگیری از این مشکلات شده است.
۳مزایای استفاده از سقف کاذب در پارکینگ چه می‌باشد؟
استفاده از سقف کاذب در پارکینگ از مزیت‌های بسیرا زیادی برخوردار است که در ادامه این مزایا را نام برده ایم:زیبا سازی سقف پارکینگ
صرفه جویی در مصرف انرژی
پوشاندن تاسیسات سقف پارکینگ
عایق سازی سقف پارکینگ در برابر سر و صدا
استفاده از نورپردازی‌های زیبا در سقف پارکینگ
نوسازی سقف پارکینگ با کمترین هزینه
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شش =

کناف

سقف کاذب