کاور دکوراتیو سقف کشسان

سقف کشسان

سقف کاذب کشسان چیست؟

یکی از سقف های مدرنی که امروزه برای پوشاندن تاسیسات سقف نیز استفاده می شود، سقف کاذب کشسان می باشد. نکته دیگری که باید در مورد این نوع سقف بدانید آن است که با استفاده از این سقف می توانید فضایی را که در اختیار دارید زیباتر جلوه دهید. ناگفته نماند که سقف کشسان دارای مزیت های زیادی می باشد. در این مقاله قصد داریم به طور کامل در مورد کاور دکوراتیو سقف کشسان به گفتگو نیز بپردازیم.

بسیاری از مشتریان این سوال را ار ما دارند که کاور دکوراتیو سقف کشسان چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که توسط کاور دکوراتیو سقف کشسان میتوان درزها یا شکاف هایی که بر روی دیوار یا سقف منزل شما ایجاد شده ایت را پوشش دهد. مد نظر داشته باشید که این نوع سقف دارای انواع زیادی نیز می باشد از جمله می توان به سقف کشسان پی وی پی نیز اشاره نمود. یکی از دلایلی که سبب شده از سقف کشسان پی وی سی بسیار استفاده شود مزیت های آن می باشد به عنوان مثال یکی از مهمترین مزیت های این نوع سقف طول عمر بالا می باشد.

اجرای کاور دکوراتیو سقف کشسان به چه صورت می باشد؟

نکته دیگری که علاوه بر مزیت و کیفیت سقف کشسان باید اهمیت دهید اجرای کاور دکوراتیو سقف کشسان می باشد. از آنجایی که سقف کشسان توسط گیره به سقف اصلی نیز متصل می شود و بعد از گذشت زمانی این احتمال وجود دارد که میان پارچه و دیوار فاصله های نیز ایجاد شود از همین رو برای جلوگیری از این مشکل توصیه می کنیم از کاور ها یا نگهدارنده نیز استفاده نمایید. لازم به بیان است که بدانید کاورها در ابعاد مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید متناسب با نوع سقف تان آن را خریداری نمایید.

اجرای کاور دکوراتیو سقف کشسان به چه صورت می باشد؟

نصب کاور دکورایتو سقف کشسان

نکته دیگر که لازم اسیت در اجرای کاور دکوراتیو سقف کشسان بدانید آن است که کاور ها در رنگ های سفید و سیاه تولید می شوند در صورت تمایل نداشتن به خرید این نوع رنگ ها این امکان فراهم شده است که رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید. نکته دیگر که باید به آن اهمیت دهید آن است که در زمان نصب آن باید دقت کافی داشته باشید تا نتیجه کار، نظر نهایی شما باشد.

سقف کشسان دارای چه قابلیت هایی می باشد؟

بهتر است قبل از خرید سقف کشسان قابلیت های آن را بدانید از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود. از مهم ترین قابلیت های آن در زیر اشاره شده است.

  • قابلیت جابجایی و انتقال به مکان جدید
  • طول عمر بالا
  • ۱۲ سال گارانتی
  • ضد آب و ضد رطوبت
  • قابلیت شست و شو

آیا انحنای سقف در طرح سقف کشسان می تواند اثر گذار باشد؟

بسیاری از افراد علاوه بر کاور دکوراتیو سقف کشسان در مورد انحنای سقف در طرح سقف کشسان از ما کارشناسان تولید کننده سقف های کاذب این سوال را دارند که آیا میتوان انحنای آن را تا زاویه مورد نظر تنظیم کرد، در پاسخ باید بگوییم بله. انجام این کار، امکان پذیر می باشد اما هزینه آن افزایش می یابد. هم چنین اگر بخواهید سایر تجهیزات را نصب کنید نظیر تهویه، فن، حسگرها هم باید لوازم جانبی بیشتری را خریداری کنید . هم زمان بیشتری را صرف انجام آن کنید.

دسته بندی انواع سقف کشسان

همانطور که در بالا بیان شد پی بردیم که سقف کشسان دارای انواع زیادی می باشد. ناگفته نماند که در کدام از آن دسته بندی مزیت خاص خود دارند که در زیر به انواع آنها به طور کامل نیز اشاره شده است.

دسته بندی انواع سقف کشسان

دسته بندی سقف کشسان

  1. سقف کشسان ترنس لوسید
  2. سقف کشسان لاکی یا لاکر
  3. سقف کشسان چاپی

اما پوشش های سقف کشان هم مدل ها یا انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و فضایی که در اختیار دارید آن را خریداری کنید

  • سقف کشسان براق
  • سقف کشسان مات
  • سقف کشسان نورگذر
  • سقف کشسان ساتین

نتیجه گیری

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره کاور دکوراتیو سقف کشسان بیان شد، پی بردیم که توسط کاور سقف کشسان می توان درزها و شفاف را پوشش می دهیم. البته کاور ها در رنگ سفید و سیاه تولید می شوند ناگفته نماند که این امکان فراهم شده است رنگ کاور را سفارش دهید. نکته دیگری که وجود دارد آن است که سقف کشسان دارای انواع زیادی می باشد که هر کدام از آنها دارای کاربرد فراوانی نیز می باشد.

سوالات متداول

۱به چه علت از کاور سقف کشسان نیز استفاده می شود؟
با استفاده از کاور می توان درز و شکاف های موجود دیوارها را پوشش داد.
۲انواع سقف کشسان چیست؟
از آنجایی که سقف کشسان دارای انواع زیادی می باشد می توان به سقف کشسان چاپی، لاکر و … اشاره نمود.
۳به چه دلایلی از سقف کشسان در محیط های مختلف استفاده می کنند؟
زیرا سقف کشسان دارای مزیت های زیادی می باشد و به آن دلیل بسیار پرکاربرد می باشد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 19 =

کناف

سقف کاذب