دیوار پوش پشت چرمی چسبدار

نصب دیوار پوش پشت چرمی چسبدار

دیوار پوش فومی چسبدار

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت روز افزون علم از طرف شرکت رویا هوس دیوار پوش پشت چرمی چسبدار ساخته شده که بسیار برای دکوراسیون داخلی جهت دیوارپوش مورد استفاده قرار می گیرد. دیوار پوش فومی دارای بهترین جنس و تایل های آن به صورت سه بعدی می باشد. حتما برای نصب آن دقت لازم را داشته باشید.

نکته های مهم و دانستنی درباره دیوار پوش فومی

تولید کنندگان دیوار پوش پشت چرمی چسبدار آن را به گونه ساخته اند که میتوانید آن را به دستمال مرطوب به راحتی تمیز کنید هم چنین برای نصب آن با استفاده از یک قیچی ساده خودتان این کار را انجام دهید. شرکت رویا هوس که یکی از شرکت های بزرگ و تولید کننده انواع سقف کاذب و دیوار پوش این امکان را برای مشتری های خود فراهم کرده که با مراجعه به وب سایت خود رویا هوس دیوار پوش فومی یا پشت چسبدار خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

۹ مزایای استفاده از دیوار پوش پشت چرمی چسبدار

یکی از مهم ترین دلایلی که از دیوار پوش پشت چرمی چسبدار بسیار استفاده می شود به علت ویژگی است که داراست و در به طور کامل شرح داده شده است.

9 مزایای استفاده از دیوار پوش پشت چرمی چسبدار

نصب و اجرا دیوار پوش پشت چرمی چسبدار

  1. ضد ضربه بودن به دلیل ضخامت داشتن دیوارپوش
  2. مقاومت بالا در برابر رطوبت
  3. استفاده از دیوار پوش پشت چرمی چسبدار در منزل و انواع محیط های اداری و تجاری
  4. طول عمر بالا
  5. دارای دو رنگ سفید و طوسی
  6. مدل های تنوع مختلف
  7. مرقون به صرفه
  8. عایق بودن در برابر صوت
  9. نصب آسان و سریع

کاربرد دیوار پوش پشت چرمی چسبدار

این نوع مدل از دیوار پوش های فومی به صورت تایل یا پانلی و رولی به فروش می رسند و در سه اندازه به ابعاد ۷۰*۷۰، ۹۰*۹۰ و ۱۲۰* ۱۲۰ تولید و به بازار عرضه می شود. شما باید قبل از خرید اندازه دیوار مورد نظر خود را در نظر بگیرید به طوری که با دقت لازمه بتوانید تمامی فضای دیوار مد نظر را پوشش دهید.  به دلیل زیبایی دیوار پوش پشت چرمی چسبدار یا فومی از آنها بیشتر در پشت کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد و دکوراسیون آشپزخانه منزل شما را زیبا تر جلوه می دهد. از دیگر مواردی که باید درباره این دیوار پوش بدانید جنس آن است و از الیاف پلی یورتان ساخته شده اند.

کیفیت نصب دیوارپوش فومی

اغلب مشتری ها رنگ سفید دیوار پوش را انتخاب می کنند. زیرا هم بسیار جذاب و محیط را بزرگتر نشان می دهد. هم چنین نصب این دیوارپوش آسان است، برای آموزش می توانید به سایت رویا هوس مراجعه کنید. اغلب افراد از این نوع دیوارپوش برای پشت تلویزیون استفاده می کنند.

تفاوت بین دیوار پوش جدید با قدیمی

در قدیم از دیوار پوش پشت چرمی چسبدار چوبی استفاده می گردید که از تخته های پهن و باریک ساخته شده اند و از مقاومت خوبی در برابر رطوبت برخوردار بودند. ولی باید استفاده بلند مدت از آنها باید از روکش استفاده می شد. لذا از دیوار پوش چوبی بیشتر برای خانه های کلاسیک استفاده می شود.

تفاوت بین دیوار پوش جدید با قدیمی

دیوار پوش مدرن جدید با قدیمی

اما از دیوار پوش چرمی برای فضاهایی مانند پشت تلویزیون، دیوار شومینه، مجتمع های تجاری و هتل ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، ولی ظاهر دیوار پوش نسل جدید بسیار متفاوت می باشد. در دیوار پوش چرمی که امروزه به دو صورت رولی و پانلی تولید می شود. که در رولی همانند کاغذ دیواری تمام سطح را پوشش می دهد. اما در پنلی یک سبک مدرن و خاصی ایجاده شده که دیوار پوش مانند کندو بر روی دیوار قرار می گیرد.

دسته بندی دیوار پوش پشت چرمی چسبدار

هر کدام از انواع دیوار پوش زیبایی و کاربرد خاص خود را دارند و در انواع دیوارپوش شرح داده است.

دسته بندی دیوار پوش پشت چرمی چسبدار

تمیز کردن دیوارپوش پشت چرمی

  1. پشت چسبدار سفید ساده یک تیکه
  2. پشت چسبدار آجری معمولی
  3. پشت چسبدار آجری سنگی
  4. پشت چسبدار بتی
  5. پشت چسبدار با رنگ بندی متنوع

نکات مهم در نصب دیوار پوش فومی

قبل از اجرا دیوار پوش باید دیوار کاملا تمیز باشد به طوری که هیچگونه سنگ ریزه ای زیر آن نباشد زیرا وجود خورده سنگ موجب بی کیفیتی اجرا نصب دیوار پوش می شود. در مرحله دوم باید اندازه همه دیوار های مد نظر را متر بزنید و با مداد علامت بزنید سپس اقدام به نصب دیوار پوش بر روی دیوار کنید. در ابتدا باید برگه های پشت فوم را جدا کنید و با دقت کامل اقدام به چسباندن دیوارپوش را بر روی محیط مورد نظر کنید. در مرحله سوم به جایی می رسید که دو دیوار پوش به هم نزدیک شده اند به طوری در این قسمت باید ماهرانه عمل کنید یک قسمت از فوم را برید و قسمت دیگری را در زیر لایه اول قرار دهید

نتیجه گیری

درباره دیوار پوش های چرمی باید یک سری نکات را در هنگام نصب توجه داشته باشیم گام اول اینکه سطح دیوار کاملا تمیز باشد و هیچ گونه خورده سنگینی در سطح دیوار وجود نداشته باشد. حتما قبل از نصب باید ابعاد محیطی که قصد داریم با دیوارپوش آن را بپوشانیم را متر بزنیم.

سوالات متداول

۱دیوار پوش پشت چرمی چسبدار برای چه محیط هایی استفاده می شود؟
از این دیوار پوش در پشت کابینت و تلویزیون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
۲انواع دیوار پوش پشت چرمی چسبدار به چه دسته هایی تقسیم بندی می شود؟
انواع آن شامل سفید یک تکه ای، آجری معمولی و سنگی می باشد.
۳در هنگام نصب دیوارپوش باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم؟
ابتدا که باید سطح دیوار صاف باشد و هیچ خورده سنگی روی آن وجود نداشته باشد و باید برای نصب آن برچسب پشت آن را جدا کنیم و با دقت بر روی محیط مورد نظر بچسبانیم.
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =

کناف

سقف کاذب