پنل مشبک سه بعدی

پانل سه بعدی مشبک

نصب پنل مشبک سه بعدی

اگر قصد دارید فضای داخلی خانه خود را زیباتر جلوه دهید به شما پیشنهاد می کنیم از پنل مشبک سه بعدی استفاده کنید زیرا با استفاده از می توانید دکوراسیون خانه خود را به طور کلی تغییر دهید. امروزه پنل مشبک سه بعدی بسیار مد شده است و با نصب آن به دیوار زیبایی منحصر به فردی به محیط خانه خود می بخشید.

نکته های مهم درباره پنل مشبک سه بعدی

در نصب پنل مشبک سه بعدی که جنس متریال ها بسیار مهم می باشد. گاهی وقت ها ممکن است برای جدا کردن بخشی از فضای خانه باید با استفاده از روش پارتیشن بندی نصب عملیات لازم را بر روی فضای مورد نظر انجام دهید. از دیگر نکاتی که باید درباره پنل مشبک سه بعدی بدانید جنس آنهاست که جنس آن از mdf می باشد لازم به ذکر است طراحی این پنل ها بسیار دشوار و سخت بوده است.

از طرف دیگر ابعاد پنل مشبک سه بعدی ۱۲۲ در ۲۴۴ سانت می باشد. ولی این امکان وجود دارد که شما هر ابعادی که سفارش دهید شرکت رویا هوس آن را برای شما تهیه کند. گاها ممکن است ابعادی که شما سفارش داده اید بسیار بزرگ باشد در این صورت نیروهای تولید کننده محصول مجبورند پنل را به صورت دو یا چند تکه به شما برساند. از طرف دیگر ضخامت این محصول ۱۶ میلیمتر است

رنگ بندی پانل مشبک سه بعدی

از دیگر مواردی که در زیبایی پنل مشبک سه بعدی نقش دارد نوع رنگ آن می باشد. برای انتخاب رنگ میتوانید به وب سایت رویا هوس مراجعه کنید و رنگ بندی های پنل مشبک سه بعدی را مشاهده کنید و با انتخاب کد محصول مورد زیر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

رنگ بندی پانل مشبک سه بعدی

پنل مشبک سه بعدی به رنگ طلایی

نحوه اجرا پنل مشبک سه بعدی

برای نصب این محصول هیچ جای نگرانی وجود ندارد. بهتر است برای اجرا آن از نیرو های ماهر کمک بگیرید تا نصب پنل به درستی انجام شود. یکی از مهم ترین مزیت های پنل سه بعدی کیفیت و مناسب بودن قیمت آن است. هم چنین این محصول دارای گارانتی هم می باشد.

مزیت های پنل مشبک

یکی از دلایلی که باعث شده پنل مشبک پر طرفداران زیادی داشته باشد مزیت های آن است که به شرح زیر است.

  • تغییر دکوراسیون داخلی منزل
  • قابل حمل آسان و کم هزینه
  • قابل تعمیر بودن پنل ها
  • امکان استفاده برای فضای بزرگ و کوچک

کاربرد پانل مشبک

همانطور که در بالا گفته پنل مشبک سه بعدی کاربرد های فراوانی دارند. لذا از پنل های سه بعدی بر روی دیوار و سقف استفاده می شود. ولی ما در زیر کاربرد های مختلف را برای فضاهای مختلف شرح داده ایم.

کاربرد پانل مشبک

پانل مشبک سه بعدی

  1. جهت طراحی دکوراسیون داخلی
  2. استفاده برای طراحی محوطه
  3. استفاده از پنل مشبک سه بعدی برای طراحی نمای ساختمان

منظور از دکوراتیو طراحی داخلی دیوار ها می باشد بسیاری از افراد به دنبال تزیین کردن بخشی از دیوار منزل خود هستند از همین رو به سراغ پنل مشبک می روند. به عنوان مثال دیوار پشت تلویزیون یا دیوار پشت کاناپه را با استفاده از پنل مشبک سه بعدی طراحی می کنند. از پنل برای پوشش سقف هم استفاده می شود. زیرا با به کارگیری از پنل میتواند تاسیساتی که از پشت سقف عبور کرده است را پوشش دهید.

پارتیشن پنل مشبک

گاهی اوقات پیش آمده که مجبور یا با توجه به میل خود قصد دارید دو قسمت از فضای خانه را از هم جدا کنید پس نیاز به پارتیشن بندی داریم. در بازار انواع مختلفی از پارتیشن ها وجود دارد که پارتیشن های چوبی جز جذاب ترین پارتیشن ها به حساب می آیند.

پنل هدبورد تخت خواب

یکی دیگر از کاربرد های پنل مشبک که برای تختخواب استفاده می شود. با توجه وسایل های اتاق می توانید پنل مشبک را برای پوشاندن بالای تخت خواب استفاده نمایند.

استفاده از پنل مشبک برای طراحی محوطه

کمی باورش برای مشتریان سخت است که از پنل مشبک دکوراتیو می توان برای محوطه های مانند تراس و بالکن استفاده کرد. با استفاده از پنل مشبک می توانید زیبایی تراس و بالکن را چندین برابر کنید و از محیط فضای منزل نهایت لذت ببرید.

استفاده از پنل مشبک برای طراحی محوطه

استفاده از پنل مشبک سه بعدی

کاربرد پانل مشبک برای محیط های خصوصی تر

اکثرا ویلا ها یا آپارتمان یک بخشی از ساختمان یک فضای را برای نشستن دورهمی خانوادگی و دوستانه ای اختصاص می دهند. با استفاده از پارتیشن بندی می توانید یک فضای جذاب و شیکی را بسازید. حتما در انتخاب پنل به شرایط آب و هوایی منطقه دقت لازم را داشته باشید تا پنل را مناسب با آب و هوای منطقه مورد نظر خریداری کنید.

نتیجه گیری

همانطور که در میدانید پنل مشبک سه بعدی امروزه بسیار مورد استفاده میگیرد از پنل مشبک در دکوراسیون داخلی، پارتیشن بندی محوطه و نمای ساختمان از آن استفاده می شود. حتما در هنگام خرید پنل به جنس آنها توجه کنید چون اغلب آنها از mdf هستند. باید جنس آنها با شرایط آب و هوایی منطقه ای که می خواهید از آن استفاده کنید بسنجید.

سوالات متداول

۱از پانل مشبک سه بعدی در چه مکان هایی استفاده می شود؟
از این نوع پنل برای محیط داخلی منزل، محوطه و نمای ساختمان استفاده می شود.
۲چگونه می توانیم پنل مشبک سه بعدی را خریداری کنیم؟
برای خرید انواع پنل ها میتوانیم به وب سایت رویا مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.
۳برای نصب پانل مشبک سه بعدی چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم؟
باید حتما اندازه محیط را به طور کامل داشته باشیم و تا بتوانیم ابعادی که نیاز داریم را سفارش دهیم.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سه =

کناف

سقف کاذب