نمونه های سقف کاذب سرویس بهداشتی

انواع سقف های کاذب سرویس بهداشتی

نمونه های سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف های کاذب برای سرویس بهداشتی و حمام

سقف های کاذب امروزه بیشتر برای اسکلت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. طرح های زیادی از سقف کاذب برای سرویس های بهداشتی وجود دارد اینگونه سقف ها به صورت مدل های ساده و منحنی طراحی شده است. هر کدام از این طرح ها زیبایی های و جذابیت های خود را دارد . نمونه های سقف کاذب سرویس بهداشتی را در زیر مشاهده خواهید کرد.

مدل های سقف سرویس بهداشتی

لازم است بدانید سقف های کاذب مزایای زیادی دارند. از جمله سرعت اجرایی بالا و انعطاف پذیری بالا و عایق در برابر صوت و مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی و آتش و رطوبت هستند. با استفاده از سقف های کاذب می توان برای سرویس بهداشتی دکوراسیون زیبایی را ایجاد کرد. یکی از نکاتی که حائز اهمیت می باشد آن است که برای ساخت سقف کاذب از مصالح سبک مورد استفاده قرار گیرد و قاب بندی سقف ها به شکلی باشد که به کلاف  بندی یا اسکلت ساختمان وصل شود . تا در زمان زلزله از خرابی دیوار حمام و توالت جلوگیری شود.

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی

نمونه های سقف کاذب سرویس بهداشتی از جمله به صورت کناف، طلقی، پلکسی، گلاس و پی وی سی ساخته می شوند. معمولا سقف های کاذب که برای توالت و حمام ساخته می شود از پانل های گچی پوشیده شده اند. لذا جهت زیبای بیشتر اغلب باکس ها و نور مخفی درون سقف انجام می شود.

مدل های مختلف سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف های کاذب سرویس بهداشتی مدرن

سقف کاذب طلقی

در سقف های کاذب طلقی از طلق های زیبا تولید می شود هم چنین به کمک لامپ هایی که برای نور پردازی استفاده می کنند. آن را زیباتر و شکیل تر کنند. یکی از سقف های کاذب طلقی، سقف آسمان مجازی است و بسیار نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. معمولا برای جلوگیری از زنگ زدن سقف های سرویس بهداشتی از نگهدارنده هایی از جنس آلومینیوم و گالوانیزه که ضد زنگ هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف کاذب پلکسی گلاس

این سقف شفافیتی مانند شیشه دارد و از شیشه مقاوم تر می باشد و بسیار ضخیم می باشد. سقف پلکسی گلاس از پلی کربنات تولید می شود. سقف پلکسی گلس دارای مزیت هایی مانند ضد رطوبت بودن، مقاومت و استحکام بالا است یکی از مهم ترین ویژگی آن ها مقرون به صرفه بودن آن است.

سقف کاذب پی وی سی

اینگونه سقف ها معمولا در ابعاد ۶۰ در ۶۰ استفاده می شود. سقف کاذب پی وی سی به دلیل سبک بودن و زیبایی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع سقف کاملا برای سرویس بهداشتی و حمام مناسب بوده  است سقف کاذب پی وی سی از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و پوسیدگی، رطوبت و آتش سوزی برخوردار است. چنانچه در سقف کاذب پی وی سی دیگر نیازیی به گچ کاری و نقاشی نیست از همین رو باعث کاهش هزینه برای مشتری می شود.

سقف کاذب سرویس بهداشتی چوبی

یکی از ساده ترین و شکیل ترین سقف های کاذب سقف چوبی می باشد در سقف کاذب چوبی می توان به صورت شبکه شبکه ای درون آن نور پردازی متنوع را انجام داد.

سقف کاذب سرویس بهداشتی رنگی

در این طرح سقف های کاذب با رنگ بندی های مختلف که موجب افزایش زیبایی محوطه می شود در سرویس های بهداشتی نیر می توان با سلیقه خوب با توجه به رنگ دیوار ها از نصب سقف های کاذب رنگی لذت برد.

مزایای اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی

علاوه بر اینکه در سقف های کاذب دکوراسیون را جز مهم ترین مزایا می توان دانست علاوه بر آن از مزایای دیگری هم برخوردار است که شامل موارد زیر می باشد.

  • بدون نیاز به گچ کاری
  • افزایش زیبایی فضا با استفاده از سقف های کاذب ساده همراه با نورپردازی متنوع
  • مقاوم بودن در برابر رطوبت و پیشگیری از پوسیدگی و خوردگی
  • عایق بودن در برابر دما و صدا
ویژگی های سقف کاذب سرویس بهداشتی

مزیت های سقف کاذب سرویس بهداشتی

نکات مهم در نورپردازی و طراحی

بهتر است برای سرویس بهداشتی های کوچک از طرح های ساده مربعی یا مستطیلی برای نورپردازی استفاده کنند. ولی برای سرویس های بهداشتی بهتر است برای بزرگتر دیده شدن فضا نورپردازی با رنگ های تیره و استفاده از طرح های مدرن را انتخاب کنید.

توجه به نکات مهم برای نورپردازی سرویس بهداشتی

مهم ترین نکات برای نورپردازی و طراحی

نکات انتخاب سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام

برای انتخاب سقف کاذب سرویس بهداشتی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید سقف کاذبی که برای سرویس بهداشتی انتخاب می کنید باید ضد آب باشد تا در مقابل رطوبت و نم مقاوم باشد ضد آب بودن سقف کاذب موجب می شود تا در مدت طولانی دچار پوسیدگی نشود و از انتقال نم و رطوبت جلوگیری کند. همچنین به زیبای سقف کاذب دقت لازم را داشته باشید.

نتیجه گیری

نمونه های سقف کاذب سرویس بهداشتی وجود دارد که با استفاده از سقف های کاذب می توانیم از انتقال دما، صدا و رطوبت جلو گیری کنیم. انواع زیادی سقف کاذب وجود دارد با توجه به سلیقه خود می توانید سقف کاذب را نصب کنید.

سوالات متداول درباره نمونه های سقف کاذب سرویس بهداشتی

۱مزایای سقف کاذب سرویس بهداشتی چیست؟
اینگونه سقف ها برای جلوگیری از حرارت، صدا و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد.
۲چه نکاتی برای نورپردازی و طراحی سرویس بهداشتی باید رعایت کنیم؟
با توجه به محیط سرویس بهداشتی اگر کوچک است از لامپ های مستطیلی یا مربعی  استفاده کنیم ولی اگر محیط سرویس بهداشتی بزرگ است بهتر است از لامپ های تیره استفاده کنید.
۳ویژگی سقف کاذب پی وی سی چیست؟
یکی از مهم ترین ویژگی سقف پی وی سی سبک وزن است هم چنین از ویژگی های مانند مقاومت در برابر پوستی، آتش سوزی می باشد.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 13 =

کناف

سقف کاذب