کناف سقفی لاکچری

کناف کاری حرفه ای بر روی سقف

کناف کاری لاگچری بر روی سقف

کناف سقفی یکی از بهترین متد ها برای تزیین اتاق ها و نمای خانه است که از گذشته تا به امروز مورد توجه معماران داخلی بوده است و توانسته اند با استفاده از کناف سقفی نمایی خارق العاده از فضای داخلی خانه بسازند. تنوع مدلی که می توان با استفاده از کناف به سقف و دیوار های خانه داد بی نهایت است و بسته به سلیقه ای که معمار دارد و طراحی خانه می توان از انواع مدل ها استفاده کرد بنابراین دست معمار و استادکار بسیار زیاد است. در بسیاری از خانه های مدرن و به روز مخصوصا قسمت های مرفه نشین تهران از کناف سقفی لاکچری استفاده می شود که بسیار می تواند نمای خانه را از شکلی عادی خارج کند و به عبارتی آن را تبدیل به یک خانه مدرن کند.

از کناف سقفی می توان در تمامی نقاط استفاده کرد و هیچ محدودیتی ندارد به همین دلیل است که برای طراحان داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک کناف کاری حرفه ای می تواند در قیمت خانه بسیار تاثیر گذار باشد و مشتریان زیادی را به خود جلب کند از این نظر هم می توان به کناف کاری نگاه کرد.

کناف کار حرفه ای

برای این که یک کناف سقفی لاکچری داشته باشید باید از کناف کار حرفه ای استفاده کنید که توانایی هر کاری را داشته باشد و به قول گفتنی به کار خود شدیدا وارد باشد. مهم ترین عاملی که می تواند باعث شود که یک کناف کار حرفه ای بتواند بهترین کار را اجرا کند این است که از ایده پردازی نترسد و ذوق هنری خاصی داشته باشد اینجاست که می تواند بهترین کار را برای شما به اجرا بگذارد. برای این که بتوانید یک کناف کار حرفه ای بیابید باید رزومه کاری وی را چک کنید ما در سایت رویا هوس رزومه فوق العاده را برای شما گذاشته ایم تا بیشتر با طرح های کناف کاری آشنا شوید و ایده ای باشد برای این که طرح مورد علاقه خود را بیابید.

کناف کار حرفه ای

کار با ابزار های روز در کناف کاری

استفاده از نور مخفی در کناف سقفی

از آنجایی که کناف کاری بسیار متنوع است می توان نورپردازی های جالبی را خلق کرد و با استفاده از کمی رنگ در نورها نمایی جالب را به سقف و دیوار های خانه داد. همچنین می توان از از نور های قابل کنترل استفاده کرد، همانطور که گفته شد برای نورپردازی در سقف کناف هیچ محدودیتی نیست به غیر از قوه تخیل طراح.

استفاده از نور مخفی در کناف سقفی

نمایی زیبا از نورپردازی در کناف کاری

با استفاده از کنتراست نوری که در اتاق ها به کار برده می شود می توان کناف سقفی لاکچری را درست کرد که هر کسی را در مرحله اول مهوش خودش کند.

نکاتی مهم در مورد کاربرد کناف کاری

برای این که کناف کاری خوبی داشته باشید اول باید ببینید که از چه طرحی در کجا استفاده می کنید و چه کنتراست نوری مد نظرتان است مثلا برای کناف کاری اداری باید نور کمی لایت در نظر گرفته شود و بنا به این موضوع کناف کاری هم انجام شود معمولا در خانه ها برای این که خانه روشن تر به نظر برسد از لوستر استفاده می شود از همین رو طرحی که برای اتاق حال استفاده می کنید باید جوری باشد که مکانی برای لوستر در نظر گرفته شود و کناف کاری زیر ان گم نشود.

نکاتی مهم در مورد کاربرد کناف کاری

کناف کاری و ریزه کاری های ان

کناف چیست؟

کناف نوعی طرح آماده گچ است که از پیش ساخته شده است و برای کار در مکان هایی مانند سقف و دیوار ها استفاده می شود این متریال قابلیت تغییر شکل دارد و میتوان در هر مکانی از آن استفاده کرد که بسته به مهارت کناف کار دارد در خصوص این که بتواند بهترین ایده را اجرا کند.

سقف کناف کاری شده

کناف کاری بر روی سقف

کناف کاری به این صورت است که قطعات کناف کنار هم قرار می گیرند و طرح به طور کامل به پایان می رسد قطعات را با استفاده از پیچ به سقف محکم می کنند، بعد از این کار کناف کار با استفاده از کمی گچ کاری درز ها را می پوشاند در پایان کار شما هیچ ردی از فاصله و جای پیچ نمی بینید، به صورتی که انگار تمامی این کار ها با گچ انجام شده است. البته باید گفت که تمامی مراحلی که ذکر می شود بسته به مهارت کناف کار دارد، اما در بیشتر مواقع کناف کاران این مراحل را به خوبی انجام می دهند.

کناف بهتر است یا گچ؟

پیشینه گچ کاری خیلی قدیمی تر از کناف کاری است در واقع کناف کاری به نسبت روشی جدید به حساب می آید که توسط مهندسی آلمانی پایه گذاری شد، اما خب مزایایی که کناف دارد باعث شده است که از این مریال بیشتر در طراحی ها استفاده شود. البته گچ هم کاربرد خودش را دارد و در بیشتر جاهای ساختمان استفاده از گچ بیشتر کاربرد دارد تا کناف کاری.

سقف کناف کاری شده و گچ کاری شده

تفاوت سقف کناف کاری شده و گچ کاری شده

مزایای استفاده از کناف کاری:

  • کناف کاری ارتفاع کمتری را نسبت به گچ از سقف می گیرد
  • بسیار ساده تر است و اتمام کار زودتر انجام می شود
  • تنوع در طرح هایی که می تواند در اتاق ها پیاده کرد به نسبت گچ کاری
  • استفاده از نور مخفی های متنوع

 جمع بندی

برای این که یک طراحی خاص داشته باشید بهترین راه این است که از کناف کاری در سقف استفاده کنید زیرا با کناف سقفی لاکچری ترین طرح ها را می توانید برای اتاق های خود پیاده کنید و از نور پردازی با کیفیت بیشتری بهره مند شوید.

سوالات متداول

کناف سقفی لاکچری چگونه است؟

کناف سقفی لاکچری در واقع به کناف کاری های حرفه ای گفته می شود که طراح برای فضای خانه استفاده کرده است.

کناف بهتر است یا گچ؟

می توان گفت که هر کدام از انی ها کارایی خودشان را دارند، اما کناف کاری برای نمای داخلی خانه بهتر است زیرا می توان طرح های بیشتری را پیاده نمود.

نورپردازی در کناف کاری بهتر است یا گچ کاری؟

صد البته که نورپردازی در کناف کاری بسیار کاربردی تر و بهتر عمل می کند زیرا دست برقکار در تنظیم کنتراست نوری بیشتر است و می تواند تنوع رنگی بیشتری را وارد فضای اتاق ها کند.

 

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

کناف

سقف کاذب