انواع دیوار پوش کناف

دیوار پوش کناف

درباره کناف و سقف کناف در مقاله های زیادی از رویاهوس اشاره کرده ایم و شما را با انواع سقف های کاذب و سقف های کناف که می توانند به زیبا تر شدن فضای ساختمان شما کمک کنند اشاره کرده ایم. همچنین برایتان عنوان کرده ایم که از کناف تنها برای پوشش سقف های ساختمان استفاده نمی شود بلکه شما برای اینکه زیبایی فضای ساختمان خود را بیشتر کنید می توانید به جای استفاده از مصالح سنتی و قدیمی همچون رنگ و کاغذ دیواری که برای پوشش دیوارهای ساختمان خود از آن ها استفاده می کردید از جدیدترین و مدل ترین مصالح که این روزها هم کم طرفدار ندارند برای پوشش دیوارهای ساختمان خود استفاده کنید. دیوار پوش هایی از جنس کناف که در طرح های مختلفی مطابق با هر نوع سلیقه ای در بازار وجود دارند. امروز تیم رویاهوس قصد دارد با شما درباره دیوار پوش کناف در این مقاله بیشتر صحبت کند.

دیوار پوش کناف

دیوار پوش اداری

کناف

همانوطر که می دانید کناف، پنل های گچی می باشد که هدف از به کارگیری آن این است که بتواند به سقف و دیوار ساختمان شما زیبایی خاص و ویژه ای بدهد. از کناف برای پوشش سقف و دیوار استفاده می شود.

کناف نسل جدیدی از گچ است با مزایا بیشتر و بهتر نسبت به گچ که امروزه از  دیوارپوش کناف برای بازسازی ساختمان، دکوراسیون یا تغییر کابری فضا داخلی ساختمان استفاده می شود.

دیوار پوش کناف

استفاده از دیوار پوش کناف علاوه بر اینکه به فضای ساختمان منزل و محیط کار شما زیبایی خاصی می دهد می تواند آرامش خاطر شما را نیز فراهم کند. تصور کنید شما به جای اینکه دیوارهای ساختمان اداری و منزل خود را با وسایلی همچون کاغذ دیواری بخواهید طراحی کنید که امکان دارد بر اثر کوچکترن ضربه پاره شوند می توانید از کناف و دیوار پوش های آن استفاده کنید که هم طریقه نصب آسان تری دارند هم اینکه نسبت به کاغذ دیواری در طرح های مختلف زیادی ارائه شده اند و شما می توانید دیوارهای هر بخش از ساختمان را با هر نوع دیوار پوش کناف که بخواهید تزئین کنید.

مزایای دیوار پوش کناف

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که دیوارپوش کناف نسبت به کاغذ دیواری و رنگ ساختمان مزیت های بسیار زیادی دارد و به خاطر همین مزیت ها است که توانسته جای خود را در بازار مصالح ساختمانی به خوبی باز کرده و طرفدرارن زیادی را نیز جذب کند.

  • از مزایای مهم دیوارپوش کناف اول از همه این است که بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • سرعت بالایی در طراحی، نصب و اجرا دارد
  • دارای امنیت بسیار بالایی در زمان بروز حادثه هایی همچون زلزله می باشد
  • از وزن مُرده ساختمان می کاهد
  • نسبت به سازه های گچی چندین برابر سبکتر می باشد
  • با استفاده از نورپردازی هایی که درآن انجام می شود جلوه زیباتری به دیوار ساختمان می دهد
  • دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی می باشند
  • قابلیت رنگ آمیزی و اجرا در سطح قوس دار را دارند
  • مطابق با هر نوع سلیقه ای طراحی شده اند
  • در برابر آتش سوزی نزدیک به ۳ ساعت مقاومت دارند
  • دیوار پوش کناف می توان به راحتی به تاسیسات ساختمان دسترسی داشت
  • نظافتی آسان و راحت دارند و با دستمال خشک بسیار راحت تمیز می شوند
دیوار پوش

دیوار پوش کناف

حرف آخر

با معرفی دیوار پوش کناف و اشاره کوچک به مزیت هایی که این نوع مصالح ساختمانی دارند به راحتی می توانید برای دکوراسیون داخلی ساختمان خود تصمیم گرفته و مصالحی را انتخاب کنید که از هر لحاظ برای شما مقرون به صرفه باشند و به زیبایی ساختمان شما بیافزایند.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 16 =

کناف

سقف کاذب