مشاهده لیست قیمت انواع سقف کاذب در سایت رویاهاوس

انواع سقف کاذب

اطلاعات جامع و لیست قیمت انواع سقف کاذب

امروزه به دلیل تمرکز زیاد مردم روی زیبایی منازل، سقف کاذب اهمیت بالایی پیدا کرده است. در واقع می توان پروژه ی زیباسازی منازل را از سقف آغاز نمود تا فضای دلنشینی را برای افراد منازل به ارمغان آورد. از این رو شرکت های مختلف این روزها در بخش ارائه سبک های متنوع با هم به رقابت پرداخته اند. ما در اینجا ابتدا تمامی اطلاعات آن را تشریح می کنیم  و سپس در بخش آخر لیست قیمت انواع سقف کاذب را نسبت به نرخ روز خدمت شما ارائه می دهیم .

انواع سقف های کاذب

قبل از اینکه لیست قیمت انواع سقف کاذب را مشاهده کنید لازم است با انواع سقف کاذب آشنا شوید. سقف کاذب انواع مختلفی دارد که به صورت زیر دسته بندی می شود:

سقف کاذب PVC

یکی از بهترین نوع سقف های کاذب، سقف کاذب PVC است. پی وی سی به نوعی پلاستیک سخت و فشرده می گویند که پلی وینیل کلراید جزیی از ساختار اصلی آن است و در نتیجه یک فرایند شیمیایی و حرارتی تولید می شود. این ماده یک فراورده نفتی است و محدودیت های دیگر متریال های ساختمانی را ندارد. پی وی سی را می توان به هر مدلی که خواست درآورد و شکل ها و طرح های متنوع روی آن ایجاد کرد.

بهترین قیمت خرید سقف کاذب pvc در سایت رویاهاوس

سقف کاذب pvc یا پلاستیکی

سقف کاذب کناف

کناف نام یکی از برند های معتبر آلمانی است که در زمینه مواد و مصالح ساختمانی فعالیت دارد. کناف به نوعی صفحه ی روکش دار گچی می گویند که توسط شرکت کناف تولید می شود. سقف کاذب این برند بسیار پر کاربرد است و از ویژگی های آن می توان به سبکی، ارزانی، انعطاف پذیری و نصب آسان اشاره کرد .

سقف کاذب گریلیوم

از این نوع سقف معمولا در مکان هایی مثل بیمارستان ها، رستوران ها و نمایشگاه ها استفاده می شود. طراحی این سقف ها اکثرا متحرک و به نوعی سقف های دکوراتیو محسوب می شوند. دسترسی آسان به سقف اصلی از مهم ترین ویژگی سقف کاذب گریلیوم به شمار می رود. شکل سقف های گریلیوم اغلب به صورت شبکه های مربعی و مستطیلی است و قابلیت اینکه به صورت ترکیبی با دیگر سقف های کاذب اجرا شود را دارا می باشد. نصب آسان، راحتی در شستشو و مقاومت در برابر شرایط گوناگون جوی از ویژگی های بارز این سقف هستند.

سقف کاذب آلومینیومی

اگر برای نصب سقف کاذب زمان کمی داریم می توانیم از سقف کاذب آلومینیومی استفاده کنیم. زیرا نیازی به بتونه کاری و سایر کارهای وقت گیر ندارد و به سرعت نصب می شود. در ضمن این مدل از سقف ها به گونه ای هستند که به سادگی تعمیر می شوند و همچنین دسترسی به سقف اصلی با وجود آنها آسان است.

قیمت سقف کاذب آلومینیومی در سایت رویاهاوس

استفاده از سقف کاذب آلومینیومی

سقف کاذب آلومینیومی سه نوع دارد:

  • سقف کاذب مشبک فلزی
  • سقف کاذب با تایل آلومینیومی
  • سقف کاذب با تایل گچی

که هر کدام از این موارد بنا به سلیقه نصب و اجرا می گردد.

سقف کاذب آکوستیک

آکوستیک به معنای صوت شناسی بوده و یکی از شاخه های علم فیزیک محسوب می شود. موضوع این علم به بررسی موج های مکانیکی در گازها، مایع ها و جامد ها می پردازد. علم آکوستیک در بسیاری از موارد زندگی ما کاربرد دارد. یکی از این کاربردها در حوزه ی سقف ها و دیوارهای آکوستیک است.

قیمت سقف کاذب آکوستیک در سایت رویاهاوس

سقف آکوستیک یا فیبری

اکثر تایل های آکوستیک از فیبر معدنی ساخته می شود تا سر و صدای محیط را در همان محیط نگه دارند. این ورقه ها در واقع صداهای موجود در محیط را در خود جذب می کنند. مکان هایی وجود دارند که در آنها نباید هیچ نویزی وجود داشته باشد. مکان هایی مثل سالن تئاتر، سینما و تالار که در آنها تایل های آکوستیک بیشترین استفاده را دارند.

سقف کاذب تصویردار

این نوع سقف از جدیدترین سقف های کاذب به شمار می رود که به دو نوع کشسان و آسمان مجازی تقسیم بندی می شوند. تفاوت این دو سقف در مدل ساخت آن می باشد. فرم سقف کشسان یک تکه و سقف آسمان مجازی به صورت تکه تکه است. ولی معمولا سقف کشسان زیباتر از آسمان مجازی به نظر می رسد. از ویژگی های این سقف ها می توان مقاومت آنها در محیط های مرطوب اشاره کرد. ولی به هر صورت معایبی نیز دارد. به دلیل اینکه این سقف ها یک تکه ساخته می شوند دسترسی به سقف اصلی سخت می شود.

سقف کاذب چوبی

سقف های کاذب چوبی همانطور که مشخص است از جنس چوب می باشند و معمولا برای مکان های هنری کاربرد دارند. این مدل سقف مزیت های فراوانی دارد. به عنوان مثال اینکه می توان طرح های بسیار زیبایی از آنها تولید کرد. سقف های کاذب چوبی به نوعی آکوستیک به شمار می روند و از انتقال بیش از حد سر و صدا بین طبقات جلوگیری می کنند. همچنین برای نورپردازی های هنری و شیک کارایی فوق العاده ای دارند.

سقف کاذب آی گلس

یکی دیگر از مدل های جدید سقف کاذب، سقف کاذب آی گلس بوده که از مواد خاصی چون آکریلیک تشکیل می شوند و به نوعی تولید شده اند که از داخل دارای نورپردازی های خاص هستند.

سقف کاذب ترکیبی

این نوع سقف یه ایده ی خلاقانه بوده و همانطور که از اسم آن مشخص است ترکیبی از انواع سقف های کاذب می باشد که در قالب یک طرح مشخص و سازمان یافته ساخته می شوند. سقف های کاذب ترکیبی زیر سازی بیشتری لازم دارند. به همین دلیل زمان نصب آنها بسیار طولانی بوده و هزینه ی آنها نسبت به سایر سقف های کاذب بالاتر است. این مدل از سقف های کاذب در واقع سقف کاذب سفارشی نامیده می شود.

تا اینجا تمامی اطلاعات سقف کاذب را خدمت شما ارائه کردیم. امیدواریم از این مطالب استفاده ی کافی را برده باشید.

لیست قیمت انواع سقف کاذب

جدول زیر لیست قیمت انواع سقف کاذب سال ۱۴۰۰ است که در خدمت شما عزیزان قرار می گیرد.

 

دسته نوع واحد حداقل قیمت تمام شده(تومان) حداکثر قیمت تمام شده(تومان)
 

 

 

لیست قیمت انواع سقف کاذب سقف کناف

تایل گچی ساده متر مربع ۱۱۰٫۰۰۰ ۱۴۰٫۰۰۰
تایل گچی روکش PVC متر مربع ۱۲۰٫۰۰۰ ۱۶۰٫۰۰۰
باکس ساده دور دیوار متر طول ۱۲۰٫۰۰۰ ۱۶۰٫۰۰۰
پنل ساده متر مربع ۱۳۰٫۰۰۰ ۱۹۰٫۰۰۰
پنل دکوراتیو مترمربع ۱۵۰٫۰۰۰ ۲۰۰٫۰۰۰
سقف کاذبPVC پی وی سی سفید ساده مترمربع ۱۳۰٫۰۰۰ ۱۶۰٫۰۰۰
چاپی(هات استمپ) مترمربع ۱۴۵٫۰۰۰ ۱۸۰٫۰۰۰
 

سقف آسمان مجازی

آسمان مجازی(استیکری)(تایل ۶۰*۶۰) مترمربع ۲۸۰٫۰۰۰ ۳۵۰٫۰۰۰
آسمان مجازی(چاپی)(تایل ۶۰*۶۰) مترمربع ۲۹۰٫۰۰۰ ۴۰۰٫۰۰۰
 

سقف کاذب رابیتس

رابیتس کاری ساده مترمربع ۱۱۰٫۰۰۰ ۱۵۰٫۰۰۰
رابیتس کاری طرح دار مترمربع ۱۵۰٫۰۰۰ ۲۸۰٫۰۰۰
سقف کاذب چوبی چوبی متر مربع توافقی توافقی
سقف کاذب CNC سی ان سی(PVC) متر مربع ۱۰۰٫۰۰۰ ۱۵۰٫۰۰۰
 

 

 

سقف پلکسی

سقف طلقی سبک(۲*۱۲۰*۱۸۰) هر تایل ۱۴۰٫۰۰۰ ۱۸۰٫۰۰۰
طلق دوغی

(۴*۱۲۰*۱۸۰)

هر تایل ۱۷۰٫۰۰۰ ۱۹۰٫۰۰۰
طلق یخی (۲*۱۲۰*۱۸۰)

 

هر تایل ۱۷۰٫۰۰۰ ۱۹۰٫۰۰۰
طلق شفاف(۲*۱۲۰*۱۸۰) هر تایل ۱۷۰٫۰۰۰ ۱۹۰٫۰۰۰
سقف آکوستیک سقف آکوستیک از مصالح کیلینیو متر مربع توافقی توافقی
تایل های گچی آکوستیک متر مربع ۱۶۰٫۰۰۰ ۳۰۰٫۰۰۰

 

سخن پایانی

برای خرید انواع سقف کاذب باید لیست قیمت انواع سقف کاذب را مشاهده کنید تا در زمان خرید با مشکل مواجه نشوید. در سایت رویاهاوس می توانید با بهترین قیمت اقدام به خرید انواع سقف کاذب کنید. از بهترین انواع سقف کاذب می توان به سقف کاذب پلاستیکی اشاره داشت. سقف های کاذب در زیبایی منازل و ادارات نقش بسیار مهمی دارند.

سوالات متداول سقف کاذب

  1. چرا سقف کاذب متشکل از مصالح کیلینیو و سقف کاذب چوبی قیمت ندارند؟
    به دلیل سفارشی بودن و نحوه ی تولید متفاوت قیمت بعد از سفارش اعلام می شود.
  2. از سقف کاذب چوبی برای سقف پذیرایی خانه هم می توان استفاده کرد؟
    بله .بسته به نیاز و به شرط هماهنگ بودن دکور با سقف این تکنیک بسیار هم زیباست.
  3. چگونه در سقف کاذب چوبی می توان نور پردازی کرد؟
    با استفاده از لامپ های کوچک LED در پشت آن.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =

کناف

سقف کاذب